luni, 19 noiembrie 2012

AJUTA-MA DOAMNE !

Ma rugam,in miez de noapte, si brusc,imi aud propriul glas: "AJUTA-MA, DOAMNE ,SA SADESC IN SUFLETE, CREDINTA ADEVARATA ! clipa in care ma vad in SFANTA BISERICA, in fata SFINTEI ICOANE ,A MANTUITORULUI, O ICOANA INALTA, de circa 1m ,si vad cum MANTUITORUL,prinde viata in SFANTA ICOANA,priveste inspre interiorul Bisericii,unde eram si eu, MANTUITORUL parca iesise din Sfanta Icoana, ma priveste zambind, si bate din palme,pur si simplu, cand a auzit Rugaciunea mea ,pentru EL; este bucuros iar FATA SA, straluceste ca soarele. In alta seara tarzie, ma rugam si brusc, glasul meu ,nu mai spunea Rugaciunea de fiecare seara, ci imi aud glasul, care spunea asa: "SI URMELE PICIOARELOR TALE ! SARUT MANA DOAMNE SI URMELE PICIOARELOR TALE "! clipa in care ma vad in Sfanta Biserica, unde vad USILE IMPARATESTI, A SFANTULUI ALTAR, care erau inchise,multi lumini stralucitoare erau pe SFINTELE USI,sclipeau luminile, precum stelele pe Cer,cand brusc, vad ca pe USA din dreapta, a SFANTULUI ALTAR, pe langa luminile sclipitoare, pulsa O LUMINA stralucitoare foarte, O LUMINA ALBA, transparenta, scotea in evidenta 2 cifre aurii ca de soare, CE PULSAU CA O INIMA, PE USA DREAPTA, A SFANTULUI ALTAR, aceste cifre erau : 88 ,si aveau culoare stralucitoare ca de soare.  In alta seara, ma rugam, si brusc, vad SFANTA ICOANA,A SFINTEI TREIMI,de pe peretele din camera mea, acoperita de UN SOARE ALB, CU RAZE, UN SOARE ORBITOR,si-mi aud din nou, propriul glas, care spunea asa: "SA AM INFATISARE ,CUVIINCIOASA SI DREAPTA, IN FATA DOMNULUI, IN FATA DOMNULUI !( in clipa urmatoare, totul a disparut,iar eu, am tresarit ca la un soc de curent electric, si mi-am reluat Rugaciunea, de unde fusesem intrerupta de aceasta traire. La putin timp, iar imi aud propriul glas, care spune asa : "SARUT MANA,FECIOARA MARIA ! IMPARATEASA CERULUI ! (clipa in care ,O vad pe MAICA DOMNULUI, deasupra tocului usii, de la Sfanta Biserica,intr-O Icoana mare, prinsa in zid, deasupra usii; MAICA DOMNULUI, PRINDE VIATA,are vesminte rosii, si bucuroasa, O VAD, cum imparte cate ceva, din MAINILE SALE SFINTE, la toti copiii, care erau in fata usii Bisericii. Sa mergem dragii mei, la Sfanta Biserica, cu ,copii, cu nepoti si bunici, caci, numai aici, in SFANTA BISERICA, vom primi DARURI SFINTE, DARURI de care are multa nevoie, Sufletul nostru. Cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu