marți, 27 noiembrie 2012

CUM ZBOARA SUFLETUL,CAND IESE DIN TRUP?

Era in 24 Aprilie,2009,la 22,40. Stateam in genunchi si ma rugam. Ca la o strafulgerare.,din crestet si pana in varful picioarelor,si aud 2 glasuri distincte intre ele,care spuneau asa:

                                   'SUFLETUL ZBOARA IN LUNG, ŞI IN LAT !

(alt glas intervine f contrariat).si zice:

                                   NU !!! SE INVARTE CA UN DISC !!!

si aici, glasul dispare,dar, vad UN CER ,de ziua, si O MASINA (ca si Dacia) rosieparcata pe partea stanga,masina ce parea a fi goala.Geamurile, transparente, erau inchise,ermetic, Dar, in spate, deasupra scaunului,VAD ,CEVA ALB STRALUCITOR, ROTUND SI ZIMTAT PE MARGINE, era mare, cat o clementina.
ACEST DISC, ZIMTAT PE MARGINE, ALB STRALUCITOR, SE INVARTEA ,IN INVERSUL ACELOR DE CEASORNIC, ADICA,DE LA DREAPTA LA STANGA,deasupra banchetei din spate a masinii.S-A INVARTIT CIRCA 10 SECUNDE, NU MAI MULT, apoi a disparut. Masina, ramanand ca si cum ,nimeni nu s-ar fi aflat in ea. Dar eu, stiam ca acolo,pe bancheta din spate, era un trup neinsufletit, al carui SUFLET tocami a iesit din el,a privit trupul în care a sălăşluit , ca apoi să zboare în  MAINILE MANTUITORULUI HRISTOS. Acest DISC( SUFLETUL NOSTRU) era ALB SI FOARTE STRALUCITOR.
 Dragii mei, să CREDETI CU ADEVARAT, CACI VIATA NOASTRA, NU SE TERMINA AICI, PE PAMANT. Aici, avem SANSA sa ne mantuim, facand FAPTE BUNE, avand MILA, fata de cel necajit, avand CREDINTA SI NADEJDE IN BUNUL DUMNEZEU, IN MAICA DOMNULUI, PURUREA FECIOARA MARIA,si in toti SFINTII LUI DUMNEZEU!
MOARTEA, NU EXISTA !!! MOARTEA, ESTE ADORMIREA NOASTRA, PENTRU VESNICIE. Noaptea acum in viata, dormim si ne odihnim trupul obosit,ca sa ne trezim dimineata, buni de munca; dar cand ADORMIM INTRU VESNICIE, noi nu murim,definitiv, nu ne-am pierdut, ca si cum n-am fi existat. EU, abia astept, cu bucurie nemasurata, sa vina clipa in care să ADORM INTRU VESNICIE !
Viata, este grea si plina de necazuri si de nedreptate. Dar I-am promis LUI DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI, ca de-ar fi sa platesc cu pretul vietii mele, voi lupta cu tot Sufletul meu, cu toata inima mea, ca sa aduc pe cat mai multi SEMENI ai nostri, la CREDINTA CEA ADEVARATA, adica...la CREDINTA ORTODOXA!
ACEASTA ESTE CREDINTA,PE CARE NE-A LASAT-O MANTUITORUL !!! Din acest motiv,scriu aici, am saci de caiete scrise, am facut noptile zile, si zilele nopti.
Pentru mine, a IMPARTASI DIN TAINELE LUI DUMNEZEU, este asa precum as respira ca sa traiesc,                                                                           Cu mult drag. Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu