sâmbătă, 24 noiembrie 2012

CUMPATAREA ,FACE PARTE DIN TRUP !

Buna seara, dragii mei ! Asa spunea un glas,in miez de noapte :"CUMPATAREA , FACE PARTE DIN TRUP"; cu adevarat, asa este; trebuie sa fim cumpatati in vorbe, in fapte, la mancare, in orice este nevoie,in viata noastra de toate zilele. Omul cumpatat, este un om bun si credincios. Si tot in miez de noapte, aud glas, care spune asa:" SA TACA DIN GURA ,CEL PACATOS SI SA NU MURIM TEMNICERILOR MEI ".,sau alt glas spune :"DULCEA MEA DIVINA ,REUSESTE MAMA SUFLETULUI MEU, ESTE O CUNUNA ROADA !".sau alt glas care face o afirmatie :"SUSPENDAT IN FILOZOFIE,DE LA PORTILE RAIULUI......(clipa in care, vad SUS IN CER,2 PORTI MARI, DIN FIER,CARE ERAU BINE INCHISE !) Sa ne rugam BUNULUI DUMNEZEU, sa ne ierte pacatele, pentru ca sa gasim, PORTILE RAIULUI, deschise si sa traim vesnic in RAI. ,un alt glas intreaba : "DE CE AI SCRIS ,MANTUIREA TA ,E CEA MAI IMPORTANTA ?'In alta seara, cand ma rugam, brusc aud glas care spune speriat: "DOAMNE !NU ! CRUCEA S-A PRABUSIT !'(moment in care, vad cu ochii inchisi,UN CER ca un amurg, si ceva rotund si luminos, ca o minge de foc, ce vine ca un glont,la baza CRUCII, de pe TURLA SFINTEI BISERICI, si o reteaza ,pur si simplu, iar SFANTA CRUCE, se prabuseste.In aceasta vara,in iunie, aud intr-o noapte tarzie asa: "LA BELGRAD,IMEDIAT CE IESIM, S-AU INUNDAT IN OGRADA, OLANDEZII ".,tot in timp ce ma rugam, in camera mea, aud glas din Cer.,care spune tare asa: "LUMINA GALBENA,ESTE A ORTODOXIEI;LUMINA GALBENA ,ESTE O PIATA VERDE,SA-SI VANDA ,PENTRU MILA SA, AVERILE ".,sau altadata, cand gateam, pur si simplu, ca la un fulger, vad UN CER SENIN LUMINOS,iar pe CER , vad cu ochii inchisi,caci ochii mei, se inchid fara voia mea, cand trebuie sa vad ceva, vad mai bine cu ochii inchisi, decat cu ei deschisi;deci, vad pe CERUL SENIN, UN TRIUNGHI ,ORBITOR, DE LUMINA ALBA, SI O FORTA NEVAZUTA DE MINE, SCRIE CU NEGRU, IN TRIUNGHIUL DE LUMINA, SCRIE O CIFRA, SI ANUME :3 ,CIFRA 3, ERA IN MIJLOCUL TRIUNGHIULUI ORBITOR, DE PE CERUL SENIN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu