vineri, 16 noiembrie 2012

DE CE TREBUIE, SA MERGEM, LA SFANTA BISERICA, CAND SE SAVARSESTE,TAINA SFANTULUI MASLU?

Buna seara, dragii mei. In asta seara,16 noiembrie, am mers la SFANTA BISERICA, unde s-a savarsit, TAINA SFANTULUI MASLU. Dar mai intai, as dori sa va spun ca, astazi toata ziua mi-a fost rau, abia daca ma puteam da jos din pat. Cand a venit ora sa merg la Sfanta Biserica, si ma imbracam, matusica mea spune ca, nu crede ca o sa pot rezista la Slujba, deoarece imi este rau; i-am spus ca, trebuie sa merg, deoarece ma voi intoarce acasa sanatoasa,daca voi merge. Si asa cum imi era rau, eram ametita, o stare gen.proasta, ca atunci cand te paste o gripa urata. Am stat in strana, am trait cu sufletul si inima, Sfanta Taina a Maslului, si cand s-a terminat, unul din cei 4 Preoti, cauta cu privirea o pers,care sa deschida Sfanta Evanghelie,ca apoi s-o intoarca cu fata spre Pamant, si s-o tina deasupra capului,credinciosilor. Se indreapta spre mine, fac semnul Sfintei Cruci, sarut SFANTA EVANGHELIE, o deschid, cei 4 preoti, ma acopera cu Patrafirele, si tin Sfanta Evanghelie, deasupra capului meu, spunand Rugaciuni. Eram tare fericita, ca am trait asemenea momente, cand m-am ridicat din genunchi, ma simteam f usoara si tot raul disparuse. In fata mea ,la dor 2 m,dist, in aer, vad O LUMINA albastra violet, f stralucitoare, sub forma de Coroana, ce a aparut ptr o clipa, am privit-o si a disparut.Cand am ajuns acasa, cei dragi, s-au mirat de starea mea de bine, si le-am spus ce se intamplase in Sfanta Biserica,cum ca, MINUNILE sunt langa noi, cu noi, in orice clipa, dar noi, nu vrem sa credem in ele. Cu drag si cu pretuire, Maria

2 comentarii:

  1. Cu acelasi drag si cu mare pretuire rasfoiec tot blogul si imi umplu suflletul de bucurie sfanta.

    Daniela

    RăspundețiȘtergere