luni, 5 noiembrie 2012

DOVEZI REALE,CARE SUSTIN EXISTENTA LUI DUMNEZEU !

Dragii mei, frati si surori ,intru DOMNUL . Ma bucur tare mult, ca incepand de azi, vom petrece mult timp impreuna, pe acest Blog. Va veti convinge ca, DUMNEZEU EXISTA, si ca ,cunoaste gandurile noastre, necazurile si bucuriile noastre,si-atunci cand, noi credem ca nu mai este nicio speranta, DUMNEZEU, ne intinde MANA SA, si ne ridica din durere si necaz. SA CREDETI CA, INTR-ADEVAR ,DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI EXISTA !!! Dupa cum stiti, am adus multe MARTURII in acest sens, pe blogul care este administrat de altcineva, si care, incepand cu 1 sept 2012, mi-a sters toate CITATELE din articole, lasandu-le fara niciun inteles.  Maine, voi cauta in arhiva mea, incepand cu anul 2000, si veti gasi aici, tot ce am trait si traiesc eu, cu voia lui DUMNEZEU si-a MAICII DOMNULUI,de 12 ani incoace. Zilnic, voi scrie cate ceva,si tot zilnic, va astept cu multa dragoste sufleteasca, sa propovaduim CUVANTUL LUI DUMNEZEU. Cu drag, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu