marți, 27 noiembrie 2012

LUME ,NU INCETA A TE DUCE LA BISERICA !

Buna seara, dragii mei ! Ma bucur f mult,cand constat ca,pe fiecare zi ce trece, tot mai multi credinciosi,(si nu numai) vizitati Blogul meu. Daca doriti ca sa aveti Sufletul sanatos si plin de LUMINA MANTUITORULUI HRISTOS, si de MILA MAICII DOMNULUI ,as dori si eu a spune asa: FRATILOR ! NU INCETATI, a deschide pagina calculatorului, pe acest BLOG, si veti afla,multa caldura si dragoste sufleteasca, adusa de Sufletul meu, din CERUL SFANT ! AICI, VETI GASI PACEA SI LINISTEA SUFLETEASCA,SI SPERANTA,pentru zilele mai putin placute din viata fiecaruia dintre noi. TOT CE VETI CITI, VA SPUN CU MANA PE INIMA, CA, NU SUNT DE LA MINE ! SUNT DE LA BUNUL DUMNEZEU, iar eu, din PREA MULTA MILA SA, le vad si le aud,ca apoi, sa le scriu aici, pentru ca, toti dintre noi, care ne simtim parasiti si deznadajduiti,sa intelegem,ca nu suntem singuri. DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI, sunt acolo SUS,ne iubeste pe toti, si doreste sa ne intoarcem cu totii la EL. Si o putem face, avand in Suflet, NADEJDE,CREDINTA SI DRAGOSTE. DRAGII MEI, DUMNEZEU EXISTA CU ADEVARAT !!! EU SUNT DOVADA VIE, CA DUMNEZEU EXISTA ! INTREBATI-MA ORICE, CERETI-MI LAMURIRI, SI CU TOATA DRAGOSTEA ,O SA VA RASPUND. Era in anul, 2009,la 3 noaptea, cand aud cum rasuna din CERUL SFANT, un glas, care striga asa: " LUME ! NU INCETA  A TE DUCE LA BISERICA !(si un alt glas,adauga):UN PIC BOLNAVA FII, IN TOT CE-I LOC ! ',Da dragilor, sa fim ,un pic bolnavi, plin de patima,pentru DRAGOSTEA LUI HRISTOS! Sa-L IUBIM,.din toata inima noastra si din tot Sufletul nostru;sa incercam ,ca atunci cand dorim sa facem un lucru....sa ne intrebam:OARE ,MANTUITORULUI II PLACE,CEEA CE URMEAZA SA FAC? Si astfel, vom gresi mai putin sau ,deloc. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu