duminică, 11 noiembrie 2012

Marturii - 2004

Era in luna oct.2004, cand ma trezesc,dar nu deschid ochii, si aud glas care spune asa: "S-A BIRUIT IADUL . IADUL DE PE PAMANT.(apoi imi aud propriul glas): SA BIRUIESC IADUL, CUPRINS DE FLACARI, PE PAMANT!",in alta zi, aud glas care spune asa : "Eii,SE SFINTESTE ! SE SFINTESTE SUFLETUL, SE SFINTESTE CUMPATUL ".,in alta zi, aud glas care spune asa : "GEMENII,POT FI MINUNI DUMNEZEIESTI.",altadata cand ma rugam ,vad brusc in fata mea,O MANA, care scrie si spune in acelasi timp: "PACATELE LUMII",intr-o dim de oct, aud glas care spune asa : "TOATA LUMEA L-A STRIGAT ! IERTARE !IERTARE! IERTARE !".in alta zi, aud glas placut care aduce lauda MAICII DOMNULUI ,asa: "BINECUVANTATA ESTI TU INTRE FEMEI,CEA PURUREA STAPANA".sau aud in miez de noapte, glas care spune asa :"BA DA, BA DA,PE TINE CEA CU ADEVARAT, NASCATOARE DE DUMNEZEU, TE MARIM ".,in alta seara, cand ma rugam, aud brusc glas, care spune asa: "SA SE UDE CAILE TALE, SI SA SE DESPARTA CARARILE ".,la doar cateva minute, aud glas, care se roaga asa : "MIELUSELUL LUI DUMNEZEU,DARUIESTE-MI MINTEA SI TRUPUL SI LUPTATOR SUFLETUL ".,si apoi aud imediat : "Nuuuuuuu! CURATESTE-MI TRUPUL !C-ASA STRANS E TARE SUFLETUL ".,intr-o dimineata, ma trezeste un glas puternic, care spune asa: "SFINTELE LITURGHII ! PASTREAZA-LE CU CREDINTA SI NU VEI INCALCA, NICIODATA SFANTA LITURGHIE !.,sau in alta zi, un glas, spune : "IATA, CUVANTUL ! APARATI-L !CACI MAICA CREDINTEI....(si glasul se pierde),in zori de zi, ma trezeste un glas, care spune asa : "LA MOMENT,DUMNEZEU, DECIDE SINGUR,ASUPRA SORTII FIECARUIA !", Dragii mei,iata cum, inca din oct.2004, de acolo de SUS, din CER, se stia de CATEDRALA MANTUIRII NEAMULUI. O sa citez un glas, care m-a trezit si striga asa : "SUNTETI INVITATI, LA O CINA CARE,INCEPE CU SFINTELE...CATEDRALA NEAMULUI OMENESC !(un alt glas spune):CATEDRALA NEAMULUI POMENIT !",Sa nu mai spuna nimeni nimic, ca nu ne trebuia, in Tara noastra CATEDRALA MANTUIRII NEAMULUI, eu din 2004 am auzit despre CATEDRALA, si iata, cu AJUTORUL LUI DUMNEZEU si al Maicii Sale, va deveni realitate.Intr-o dimineata, in zori, vad cu ochii inchisi fiind, pe DOMNUL nostru IISUS HRISTOS, in vesminte alb -albastre,ridicand in MANA SA stanga,O CARTE DESCHISA,scrisa cu litere mari, negre,pe foile ingalbenite, si din MANA SA, IZVORA LUMINA, O LUMINA ALBA, ORBITOARE,CARE LUMINA CARTEA SI CHIPUL MANTUITORULUI. Iata dragii mei,ce spun cei care stau in iad: "CA NU-I O FERICIRE, SA STII CA ARZI AICEA! OFFF! IN FOCUL CEL VESNIC !, un alt glas, imi spune pe un ton mai ridicat :"IN DAR AI PRIMIT, IN DAR SA DAI ", ceea ce si fac, incerc sa impart cu voi toti, tot ce am trait si traiesc, pentru ca,impreuna sa propovaduim al LUI DUMNEZEU CUVANT. iata dragii mei, ce se crede despre Cafeaua, noastra cea de toate zilele : aud glas:"BEA CAFEAUA !(si vad o silueta,care aduce pe tava, cateva cesti de cafea), un alt glas, exclama: Aaaaa!!! TANTARIMEA SATANEI ! (din acest motiv, nu ne putem noi lasa de cafea, pentru ca, ne face irascibili, iar satana se bucura: eu m-am lasat din 2004, de cand am primit acest Mesaj de Sus.Dragii mei, in alta dimineata, ma trezeste un glas,care intreaba asa : "DA CE FACI ? MA IUBESTI?(si vad un tanar, ce ridica in mainile sale O SFANTA ICOANA, ca de pe o masa, si o duce la gura, ca sa o sarute, moment in care, SFANTUL din Icoana, il intreaba pe tanar: "DA, CE FACI, MA IUBESTI ?,Intr-o seara, cand ma rugam, aud brusc, glas : "NU SE STIE, ZILELE OMULUI, CAT TRAIESTE, POATE SA TRAIASCA 100,POATE SA TRAIASCA 1 AN,POATE SA TRAIASCA,O ZI !.in alta dimineata, ma trezeste un glas care spune asa :"SI IATA, LUCRAREA TAMADUITOARE A DUHULUI SFANT. PREA SFANTA TREIME, TAMADUITOARE PREA SFANTULUI DUH.,SI IATA, TAMADUITORUL! SLAVA TIE,SLAVA TIE, TATAL NOSTRU."., in miez de noapte, ma trezesc glasuri, care cantau asa : "LAUDATI-L-AI ,LAUDATI-L SI VOI :ADUCETI INCHINARI DE SLAVA,IMPARATULUI HRISTOS !(moment in care vad cu ochii inchisi,ICOANA MAICII DOMNULUI, CU PRUNCUL IISUS IN BRATE, care stralucea mai tare, decat soarele. Cu pretuire si dragoste, Maria. Pe curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu