joi, 15 noiembrie 2012

Nicio casa ,fara Sfanta Cruce !

Era in mieze de noapte,iar eu ma rugam; brusc, aud glas ,care spune asa: "CU TOATE ACESTEA...AVEM NEVOIE ACASA, DE CRUCE !(un alt glas, intervine):DE SFINTE,DE SFINTE CRUCI . DE SFINTE ,SFINTE ,CRUCI ". Intr-o noapte tarzie, cand ma rugam si imi faceam semnul SFINTEI CRUCI,cand imi atingeam mijlocul fruntii, cu cele 3 degete de la mana dreapta, vedeam cu ochii inchisi fiind, vedeam 3 aureole,stralucitoare, ca de soare, asezate pe fruntea mea, precum SFANTA TREIME, in SFANTA ICOANA. Acum 2 seri, ma chinuiam sa descurc, 10 Cruciulite cu siret, crosetate; le-am cumparat si cand mi le-a dat, mi le-a innodat; iar acasa, mai dezleaga-le daca poti. Am incecat sa le descurc ,una cate una, si le intindeam, langa mine pe pat, la un moment dat, ceva mi-a atras atentia la tv, si m-am oprit din ceea ce faceam, cand nu mai era interesant la tv, am vrut sa imi continui munca, numai ca, privind pe genunchi, in locul cruciulitelor incurcate, erau acum, perfect, aliniate, 3 Sfinte Cruciulite, care fusesera incurcate, si urma sa le descurc. Am ramas uimita, si chiar m-am infricosat, la gandul ca, in loc sa descurc cruciulitele, eu m-am uitat la tv, si o putere nevazuta, cand nu priveam la ele, mi le-a descurcat, si chiar le-a aliniat. Puterea SFINTEI CRUCI, este extraordinara; Mantuitorul a murit pe SFANTA CRUCE, iar noi vom fi mantuiti,prin SFANTA CRUCE! Cu drag si cu pretuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu