luni, 19 noiembrie 2012

SFANTA BISERICA, CASA DOMNULUI !

Era in zori de zi, cand un glas puternic,ma trezeste si aud : "ESTE UNA BISERICA A LUI ! (un alt glas intreaba ); CARE, A LUI ? si raspunsul vine : A MANTUITORULUI NOSTRU ,IISUS HRISTOS !  Da, Sfanta Biserica, este Casa Domnului, iar noi ne putem mantui, mergand,macar din cand in cand, sa ne facem timp si sa ne hranim Sufletul cu Sfanta Si Dumnezeiasca Liturghie. In alta zi, in timp ce-mi facem Rugaciunea, dupa miezul noptii, aud glas care spune : "DIN POCALUL ,SFNTULUI DUMNEZEU TOTAL...AMIN !"(si vad o persoana care bea ceva dintr-un Pocal din aur). Dragii mei, intr-o dimineata, ma trezeste un glas care ma intreaba asa: "CUM O SA FIE ? imi aud propriul glas care spune :NU STIU !EU ATATA STIU : MA VOI SUPUNE TRUP SI SUFLET ,LUI DUMNEZEU SI MAICII DOMNULUI ",Si incerc,dragii mei frati si surori intru Domnul, sa fac tot ce pot, sa nu ma abat de la PORUNCILE DOMNULUI. I n alta dimineata, aud glas care spune asa: CARUIA I SE CUVINE TOTUL !IMI DAU TOTUL ,IN MAINILE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS,CARUIA I SE CUVINE,CINSTEA, SLAVA SI INCHINACIUNEA....";in alta dim, imi aud propriul glas, care spune asa: "ACOLO !UNDE ESTE HARUL LUI DUMNEZEU (si vad o tanara,care priveste in Sus, pe Cer si ma intreaba ,f mirata :"DE LA DUMNEZEU, VINE TOTUL ?; da, de la BUNUL DUMNEZEU, vine totul, si bunastarea si suferinta, si bucuriile si tristetea, depinde numai de noi, cum ne cheltuim viata, iar DUMNEZEU, ne da dupa faptele noastre.  Dragii mei, voi incheia, cu UN CITAT ,primit din CER, spus de un glas duios asa: " MURIM ,INCA DE LA NASTERE !FIECARE DINTRE NOI ,NE NASTEM ,MURIM,FARA SA NE INTREBAM ,DE CE MURIM "!, cat adevar, in aceste CUVINTE SFINTE, nu-i asa, dragilor?.Cu drag si cu pretuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu