luni, 10 decembrie 2012

DATI CU VIRUS ?.....

22 MAI 2006, dupa amiaza; stau in pat si ma odihnesc, brusc aud glas care intreaba asa:" DATI CU VIRUS ? (si alt glas raspunde cu tot cu o intrebare): VIRUS ? DA !(clipa in care vad cu ochii inchisi,O MANA, CE RIDICA DE JOS ,din curtea pasarilor,,O CRATITA CU APA, SI IN APA, VAD SI O FRUNZA USCATA, acea MANA, arunca apa, o imprastie, pe PAMANT.  Intr-o dimineata, cand ma rugam, aud glas, care spune tare asa:"ASA ESTE ! RASARITUL MEU, I-S ZARILE ! (clipa in care, vad cu ochii inchisi,la Rasarit, unde SOARELE inca nu aparuse, vad cum SE RIDICA, de dupa Pamant, in linie dreapta spre CERUL SFANT, CARARI DE LUMINA, alb-gri stralucitorae, ce pulsau incontinuu.  Mai tarziu, aud din nou, un glas, care cere asa:"DA-MI UN DAR !(un glas ii spune):IATA UN DAR ! CE E ACESTA? (raspunsul veni).ESTE UN DAR ! UN DAR INTELEPTIC !"(clipa in care, vad cu ochii inchisi,O FEMEIE INSARCINATA.,care traversa o alee asfaltata,dar aici ,pe alee, ingenuncheaza in fata a ceva nevazut ,isi pleaca capul ei, si incepe sa se inchine; sa-si faca mereu, SEMNUL SFINTEI CRUCI" .Si noi, dragii mei, sa ne inchinam si sa facem SEMNUL SFINTEI CRUCI, intotdeauna, si de cate ori trecem prin fata unei SFINTE BISERICI, si oriunde ne-am afla, chiar si cu limba, sa ne facem semnul SFINTEI CRUCI, ori de cate ori simtim in suflet. Odata, eram la un concert, de iarna. Si in sala de spectacole, dupa ce a cantat cineva, lumea a inceput sa aplaude, iar eu, fara voia mea, m-am ridicat in picioare, si in loc sa bat din palme,ca toata lumea, eu imi faceam SEMNUL SFINTEI CRUCI. Cand am realizat, ce facusem,  m-am simtit putin stanjenita, de privirile atintite asupra mea, dar dupa aceea , m-am bucurat, simtind in SUFLET, ca DUMNEZEU, mi-a dat UN SEMN, ca,nu putem sa facem ceea ce dorim, si ca PUTEREA SA, ESTE NEMARGINITA ! Cu pretuire adanca, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu