joi, 6 decembrie 2012

SCRIU, DIN SFANTU CREIER, CAT SI DIN SFANTA AUZIRE !

Dragii mei, cand scriu aceste randuri, aceste CUVINTE, imi vine sa plang,;de bucurie,de tristete,pentru ca nu am stiut a-L iubi pe DUMNEZEU, dupa DARUL ,pe care mi L - A DAT...,de teama, de a nu gresi, in FATA SA, de bucurie, pentru ca impart cu voi, TAINA ACEASTA PREA SFANTA....inima ,mi se face cat un purice....si sufletul, mi-l simt cum tremura in mine (in stomac, acolo il simt). Iata, cum in ziua de 26 febr.2006,dimineata, imi aud propriul glas, care sustine cu tarie asa:" SCRIU ,DIN SFANTU CREIER, CAT SI DIN SFANTA AUZIRE...". Spuneti voi, cum sa nu ma infricosez, la asemenea CUVINTE?  Cu doar cateva minute, mai inainte, aud alt glas, care spune asa:" IN NOAPTE, PRIN NOAPTE, PAMANT VEI AFLA ! PRIN PAMANT, CELE TOATE , VEI AFLA "!apoi imediat, un glas spune:" SE SPUNE CA, INTR-UN SINGUR LOC ,DE PE PAMANT....(si glasul dispare)." In alta zi, un glas pune o intrebare :"INCREDEREA, ESTE CEA MAI MARE TAINA ?", In 26 nov.2006,dimineata, ma trezeste un glas, care spune raspicat :" PORUNCILE , SUNT DATE DE LA DUMNEZEU ! TOATE PORUNCILE, SUNT DE LA DUMNEZEU,CITIRE ! "Dragilor, sa ne infricosam si sa respectam PORUNCILE DOMNULUI, IMPLININDU-LE, CU DRAGOSTE ! Ca intotdeauna, cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu