joi, 21 februarie 2013

DE LA SUFLET..LA SUFLETE ! CITIND ,DESPRE TOT CE EU VA SCRIU, VA VETI GASI, DRUMUL DREPT IN VIATA,PACEA SI LINISTEA SUFLETEASCA!

Dragii mei ! Nu plecati ! Cititi cu dragoste si cu iubire, fata de DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI,si fata de APROAPELE, tot despre ce eu scriu, si va veti bucura, de multa pace si iubire sufleteasca. Si veti sti, care este CALEA cea buna,de umblat, in VIATA aceasta,grabnic trecatoare.,Si  astfel, veti implini..LEGEA LUI HRISTOS ! Tot ce scriu, nu sunt de la mine !!! SUNT DE LA DUHUL SFANT ! Iar eu ,sunt doar "un condei",un suflet pacatos, caruia  MULT PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU, i-a incredintat, un asemenea MARE DAR si HAR, si CARUIA, eu I-am promis, ca-mi voi da bucuroasa  viata,  pentru ca sa le fac, cunoscute SEMENILOR  mei.  Nu va indoiti, de cele scrise de mine, si ....SPUSE DE DUMNEZEU ! Cu multa dragoste si cu adanca smerenie, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu