joi, 21 februarie 2013

MARIA ? SINGUR OM, PE TINE-N LUME...

XX

Dimineata de 2 dec.2008, cand ,in timp ce ma rugam, aud ,GLAS din CERUL SFANT:" MARIA? SINGUR OM, PE TINE-N LUME..."( clipa in care, vad cu ochii inchisi, pe MANTUITORUL SI IMPARATUL nostru, IISUS HRISTOS, ce avea pe cap, O COROANA din stele stralucitoare,stele aurii. IISUS HRISTOS, face 2 pasi, spre in fata,apoi se intoarce usor spre dreapta ,si priveste, spre mine, cu dargoste si cu multa blandete.).Aud GLAS, care spune asa: "BUCURA-TE, MARIA NOASTRA "! Dragii mei, nici nu va puteti inchipui, BUCURIA ,sufletului meu, la auzul, acestor CUVINTE, venite din CERUL SFANT, si pentru care, am plans, de bucurie.  Putin mai tarziu, aud Glas, care spune asa:" MA-NCHIN TIE, STAPANIRII TALE, SLAVIRII TALE, CELEI ,DE A TREIA ZI ! VENIT-AI LA SAGEATA, LA ARIPA VIETII; SI M-AI LASAT, CA SA LE DESCOPAR..."! Dragii  mei, cu adevarat, BUNUL DUMNEZEU, m-a lasat ca sa descopar semenilor, ceea ce EL, mi-a descoperit mie. Iata ca, in 3 dec.2008,dim, ma trezeste Glas, care spune asa:' "LE-AM SPUS,UNORA, CE VOR A INVIA, FRUMUSETEA CEA NEGRAITA, A SLAVEI SALE.."! TOTALUL MEU, DUMNEZEUL MEU ! TE ROG, STAU EU, INAINTEA FETEI TALE, SUPUS....(si Glasul dispare).Dragii mei, sa fim si noi, supusi si smeriti lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu