sâmbătă, 23 februarie 2013

PUTEREA DUMNEZEIASCA SI MINUNEA , DIN OCHIUL MEU STANG !

Dragii mei, inainte ca eu, sa incep a vedea, cu ochii inchisi, LUMINA DUMNEZEIASCA, si sa aud GLASUL LUI DUMNEZEU, cu 13 ani in urma, intr-o dimineata, cand aspiram prin casa, vad plutind in aer, la inaltimea ,mea, UN CERCULET ,auriu, ca rupt din Soare, avand marimea, unui bob de mazare. Era gol in interior, si auriu de soare,cercul. Privind cum pluteste in aer, in fata mea,intind ,mana stanga spre cerculetul de Soare, si cerculetul, se aseaza,pe degetul meu,aratator, si din dorinta de a-l vedea mai aproape, il indrept spre ochiul stang, clipa in care, ca un magnet, acest CERCULET de soare, imi intra in ochiul stang, ;l-am vazut cum a intrat si l-am simtit in ochi,ca O LUMINA ALBA foarte stralucitoare, sub forma de romb. Si din acel moment, am inceput sa realizez, sa inteleg, ca, ceva se intampla cu mine, si ca pot vedea cu ochii inchisi, MINUNI di CER, si lucrurile din jurul meu, sub forma de lumina alba, densa si stralucitoare. Asa a inceput totul. Si iata ca, dupa 13 ani, gasesc intr-un caiet din 2007, notat de mine, acestea:
     25 iulie 2007, dimineata , cand, dormeam, si aud GLAS din CERUL SFANT, care spune asa:
                           "DESCHIDE, OCHIUL TAU, CEL STANG,SI VEZI CUM ARATA...(clipa in care, ma supun glasului, si astfel, vad in camera mea, sub plafonul camerei mele, deasupra mea, a patului meu, cum plutea ,la doar un brat intins, cum stateam culcata in pat, O CUNUNA, DE TRANDAFIRI  IMBOBOCITI  ,ROSII -GRENA, catifelati, cu multe si viguroase frunze, impletiti sub forma unui romb, care era gol la interior, . ROMBUL de BOBOCI de TRANDAFIR, a stat o clipa deasupra patului meu, apoi,prin plutire, s-a indreptat spre SFANTA ICOANA , si a intrat in SFANTA ICOANA. Dragii mei, atunci cand inchid ochii, in ochiul meu stang, vad UN ROMB, de LUMINA ALBA, stralucitoare, LUMINA ,care pulseaza in ochiul meu stang, ca o inima, atunci cand il tin inchis.  ASTFEL , FRATILOR, POT EU VEDEA SI AUZI, CELE NEVAZUTE SI CELE NEAUZITE.  Abia acum, imi dau seama, cum UN PREOT, mi-a spus demult, cum ca, am niste ochi verzi,si luminosi ,cum nu a mai vazut vreodata. Si oamenii din jurul meu, si cei care ma cunosc, si care nu ma cunosc, imi spun ca, am niste ochi...cum nu au mai vazut la nimeni. Privindu-ma si eu in oglinda, pot spune cu smerenie, ca ochii mei, sunt verzi si stralucitori, un verde,precum iarba,cand trebuie cosita. Acum intelegeti, de ce scriu, si de unde scriu. BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, A VOIT CA EU, SA DESCOPAR SEMENILOR, DIN MINUNILE SI TAINELE SALE. Cu multa dragoste in suflet, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu