sâmbătă, 30 martie 2013

FEMEILE ,CAND INTRA IN SFANTA BISERICA, TREBUIE SA-SI ACOPERE CAPUL ! DAR SI ACASA, CAND NE RUGAM, TREBUIE, SA NE ACOPERIM CAPUL NOSTRU !

B
Dragii mei ! Anul trecut, intr-o seara ,cand ma rugam acasa, in coltisorul meu, singura in camera mea, in genunchi fiind, dar ,fara sa-mi acopar capul, (credeam ca, numai in SFANTA BISERICA, trebuie sa -mi pun ceva pe cap), aud UN GLAS PORUNCITOR, care spune asa:
                               "ACOPERA-TI CAPUL TAU, DE FIECARE DATA CAND TE ROGI "!
La auzul acestor CUVINTE, m-am cutremurat, am ramas uimita, si fireste, am urmat GLASUL din CER, si acum, de fiecare data, cand ma rog, fie acasa sau in SFANTA BISERICA, imi acopar capul, cu o esarfa, si asa, incep a ma ruga.
La SFANTA BISERICA, cand mergeam si merg si in prezent, imi acopeream capul, inainte de a intra in SFANTA BISERICA.
Dar ca sa aud GLAS ,care imi porunceste sa-mi acopar capul meu, si acasa, in timpul RUGACIUNII, chiar a fost ,de-a dreptul uimitor.
Dragele mele ! Din dragoste pentru, DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, din dragoste, pentru toti SFINTII SAI, cand mergem la SFANTA BISERICA, sa mergem, imbracate cuviincios, sa nu ne rujam ,sau sa ne machiem, sa intram in SFANTA BISERICA, asa cum ne-a lasat BUNUL DUMNEZEU, NATURALE frumoase si la trup, bune la inima, dar mai ales, FRUMOASE LA SUFLET. Deoarece, LUMINA INVIERII DOMNULUI, ne infrumuseteaza SUFLETUL, si ne imbuneaza inima noastra.O sa va intrebati ,daca se cuvine sa mergem la SFANTA BISERICA, in pantaloni? Da ! Putem merge, daca este frig, si daca ,avem ceva, o blizita, un ploveras,pe deasupra, ca sa nu ne afisam cu toate formele, ce le afiseaza, purtarea pantalonilor. INSA, CAND MERGEM ,LA SCAUNUL SFINTEI SPOVEDANII, SI PRIMIM SFANTA SI DUMNEZEIASCA IMPARTASANIE, PANTALONII SIMPLI, NU AU CE CAUTA PE NOI ! Neaparat, trebuie sa fim acoperite, cu o haina mai lunga peste pantaloni. Intr-un cuvant, trebuie sa fim modeste si sa nu atragem atentia ,asupra noastra, smintind cu ,comportarea noastra, cu felul in care ne-am imbracat, pe credinciosii din SFANTA BISERICA.
Fratilor ! CASA DOMNULUI, este CASA SUFLETULUI NOSTRU ! Asadar, sa O CINSTIM , sa o infrumusetam, cu SUFLETUL SI INMA NOASTRA, aducand, RUGACIUNE CURATA, si DRAGOSTE, fata de APROAPELE nostru.
                                                   Cu pretuire si dragoste,
                                                                                       Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu