miercuri, 27 martie 2013

PREA SFANTA NASCATOARE DE DUMNEZEU, NORUL ALB SI DANGATUL CLOPOTELOR !

Dimineata de februarie, cand,treceam prin fata SFINTEI BISERICI, si mi-am zis, sa intru putin, ca sa ma inchin. In SFANTA BISERICA, este aproape intuneric. Doar lumina, ce razbatea prin vitralii, ne ajuta,ca sa mergem in fata SFINTELOR ICOANE, ca sa ne inchinam,.
 Ajung, in fata SFINTEI ICOANE, a MAICII DOMNULUI, mare ca dimensiune, si toata din argint alb.ce era luminata ,doar de O SFANTA CANDELA, aprinsa, si asezata pe masuta, din fata SFINTEI ICOANE.
Ingenunchez, in fata SFINTEI ICOANE, si-I spun, MAICII SFINTE, in gandul meu, ca astazi, CHIPUL Ei, este tare trist si intunecat.,fata de stralucirea vesmintelor Ei.
In clipa in care.,mi-am terminat gandul, vad brusc, cu ochii inchisi, instantaneu,UN NOR ALB, STRALUCITOR, deasupra SFINTEI ICOANE, si in mijlocul NORULUI ALB, PUFOS SI STRALUCITOR,  O vad pe MAICA DOMNULUI, cu PRUNCUL IISUS ,in bratele SALE, cu CHIP LUMINAT CA DE SOARE, fericita ,vie, in carne si oase, ce straluceau ca SOARELE si asa impreuna, NORUL ALB,stralucitor, inconjurat (prins), intr-un fir, de LUMINA AURIE, se legana, se balansa, de parca ar fi dorit, sa-L adoarma, pe PRUNCUL IISUS, din bratele MAICII SALE.
In timp ce, ma bucuram, privind cu ochii inchisi, stralucirea MAICII DOMNULUI, aud ,dangatul CLOPOTELOR SFINTE, de la SFANTA BISERICA, CE ERA MAI DUIOS, MAI RASUNATOR, MAI PRELUNG, decat in alte dati, cand mergeam la SFANTA BISERICA ! Mi-au dat lacrimile de bucurie si emotie, si am plecat fericita spre casa, nu inainte, de a-I multumi, MAICII DOMNULUI SI PRUNCULUI IISUS, de clipele traite de mine, in CASA SA, CASA DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS !
Dragii mei, fericirea si linistea noastra sufleteasca, o gasim, numai in CASA DOMNULUI, si prin RUGACIUNILE CURATE, pe care I le aducem.
                                                                              Cu dragoste,
                                                                                                    Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu