joi, 11 aprilie 2013

A VENIT , PRIMA PARTE, A AVIOANELOR !!!

                                             3 IUNIE 2012 , la pranz !

Dragii mei, in timp ce faceam treaba prin bucatarie, aud, brusc GLAS, care spune foarte multumit,citez:

                           "A VENIT , PRIMA PARTE A AVIOANELOR !
                            SA CAUTAM ..PISTELE "!

Dragii mei, cum razboiul ,pe care doreste sa-l inceapa COREEA de Nord, bate la usa, nu ne mai miram, ca AVIOANELE, isi cauta, PISTELE, de aterizare! Acestea, vor fi implicate, in RAZBOIUL,altora!
Ceea ce se intampla acum, cu rachete si avioane....eu le-am vazut cu mult timp inainte.
O sa vedeti, dragii mei, ca acest RAZBOI, al COREEI de nord, in care se vor implica si AMERICANII, va atrage in el, multe STATE, si de aici, nu mai este decat, un pas, pana la al 3-lea razboi mondial, asa cum spuneam, cu mult timp in urma. Cand toata lumea, vorbea de asa zisa APOCALIPSA, ce urma sa vine, eu am scris, atunci, ca, APOCALIPSA ,nu vine, deoarece, va trebui sa trecem, prin al 3-lea razboi mondial, din pacate.
Noi suntem, prea mici, si nu putem face nimic, in acest sens! Dar, ne putem ruga, cu suflet curat si inima buna, ca BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, sa lumineze, mintile, conducatorilor de STATE, si sa0i aduca, la pace si intelegere.
                                                      Cu pretuire si dragoste,
                                                                                         Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu