marți, 30 aprilie 2013

ARHANGHELUL MIHAIL, INGERUL DREPTATII, STATEA DE VEGHE, DEASUPRA PATULUI MEU, IN PLAFON !

                                    29 APRILIE 2013, ora 5,45 dimineata !

                                            Dragii mei,

Dormeam si ma trezeste, propriul meu GLAS, care se roaga, incontiuu, la DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, chiar si atunci cand,,eu dorm.
Deci, ma trezesc, deschid ochii, si vad in plafonul camerei mele, chiar deasupra patului meu, vad O UMBRA ,neagra, care se misca, pulseaza ,fara intrerupere, era de marimea unei palme.
Inchid ochii, ca sa vad,mai bine ce este acolo, pe plafon, si astfel, vad O LUMINA alba, orbitor de stralucitoare, care pulseaza cao inima.
Ca prin MINUNE,  LUMINA alba, se topeste, de la suprafata spre interior, si apare in locul ,LUMINII, apare, SFANTUL ARHANGHEL MIHAIL, imbracat cu vesminte albastre si cu pelerina rosie, incercuit de , O LUMINA AURIE, stralucitoare,care radia, raze in jurul ei, in noaptea albastra.
Si deasupra capului, ARHANGHELULUI MIHAIL, exista O AUREOLA , rotunda, de culoare aurie stralucitoare foarte. In MÂNA SA ,DREAPTĂ, ARHANGHELUL MIHAIL, ţinea ,O SABIE, de LUMINA, alba, stralucitoare foarte ! MÂNERUL SABIEI ,DE LUMINA ALBĂ, extrem de stralucitoare, avea si de -a stanga si de-a dreapta, un semicerc, tot alb stralucitor .(ca niste urechi).
ARHANGHELUL MIHAIL, tinea SABIA, cu MÂNERUL in palma SA, dreapta, si SABIA , propriu zisa, era sprijinită, de bratul stang, al SFANTULUI ARHANGHEL MIHAIL.
Vazand, aceasta mare MINUNE, am plans de bucurie si de teama de a nu gresi, si, niciodata, nu o sa pot eu, rasplati, lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI, pentru toate cate ,mi-au daruit, si-,mi daruieste.
Dragii mei, nu stiu ce ganduri ,are DUMNEZEU cu mine,dar ceea ce stiu, este ca, eu trăiesc, numai  pentru, a-I sluji lui DUMNEZEU, scriind si marturisind semenilor mei, CUVANTUL LUI.
Multumesc ,cu inima si cu sufletul, si ARHANGHELULUI MIHAIL, care vegheaza, deasupra patului meu,
pentru ca, nu cumva ,sa se apropie, de mine, duhurile rele, si pentru ca, sa am un somn linistit.
Este, extraordinar, minunat, sa inchizi ochii si sa vezi LUMINA LUI DUMNEZEU, LUMINA INVIERII LUI HRISTOS, si toate cate mi se arata, si pe care ,le  vad si  le-aud..
Dragilor sa  aveti CREDINTA,in BUNUL DUMNEZEU, in MAICA DOMNULUI si in SFINTII SĂI, caci mare RASPLATA, veti primi, in CERURI.
                                                                  Cu dragoste,
                                                                                     Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu