miercuri, 10 aprilie 2013

CELE DOUA STELE, DE PE FRUNTEA, LUI IISUS !

                                          NOAPTE DE 8 SEPT.2004 , ora 2,50 !

Dormeam, si brusc, ca la UN FULGER, stralucitor ma trezesc, si astfel, vad cu ochii inchisi, de doua ori consecutiv, la doar, 1 metru de capataiul meu, vad SFANTA ICOANA a MANTUITORULUI, in care, IISUS invie, pur si simplu, are vesminte albe stralucitoare, clipeste, si priveste spre patul meu, uinde eu , ma si aflam.
CHIPUL lui IISUS, era ca si in umbra, numai pe FRUNTEA SA, pe parte stanga, straluceau, DOUA STELE ,diferite intre ele, asezate ,un sub alta.
STELUTA ,de deasupra OCHIULUI, stang, stralucea si palpaia, exact, cum o flacara de candela, tremura si lumineaza.
Deasupra acestei STELE, care se asemana ,cu flacara unei CANDELE SFINTE, se afla, cealalta STEA, mai mica, dealtfel, STEA care, imprastia, in jurul ei, si pe CHIPUL lui IISUS,  RAZE ALBE, de LUMINA,care starluceau, precum SOARELE.,si care, au invins, intunericul din jurul SFINTEI ICOANE.
Am deschis ochii, imedita, mi-am notat si I-am multumit DOMNULUI, pentru toate cate imi daruieste, atat mie, cat si semenilor mei.
                                      Fratilor ! NU VA INDEPARTATI DE CREDINTA !
Apropiati-va, treapta cu treapta, prin RUGACIUNE si FAPTE BUNE, prin iubire si dragoste, fata de Aproapele.
                                         Cu multa pretuire si dragoste,
                                                                                      Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu