marți, 23 aprilie 2013

CERUL ,S-A DESCHIS , SI IN CER, PE UN TRON IMPARATESC, MANTUITORUL , IISUS HRISTOS !

                                       18 APRILIE ,2013 , dimineata !

Ma rog, cu toata fiinta mea, la SFANTA ICOANA, cu MANTUITORUL  nostru, IISUS HRISTOS !
IL ,implor pe MANTUITORUL, ca sa ma jute, sa gasesc, CALEA, cea bineplacuta LUI, si sa implinesc, toate VOILE SALE.
Brusc, vad cu ochii inchisi, UN CER , de noapte albastra, care s-a deschis, in doua parti, precum, am trage o cortina. Si astfel, in CERUL din CERUL de noapte, vad la nici, un metru, in fata ochilor mei, UN TRON ,IMPARATESC, imbracat in LUMINA alba, orbitoare, TRONUL, fiind, ca din lemn maro, dumnezeiesc sculptat, si pe TRON, pe INSUSI, PREA SFNTUL SI PREA BUNUL, nostru MANTUITOR, DOMNUL si DUMNEZEUL nostru, IISUS HRISTOS ! Avea vesminte, lungi si largi, albastre catifelate, si cu o pelerina rosie, deasupra, cu CHIPUL, blnd si plin de IUBIRE DUMNEZEIASCA, cu parul ,de culoarea castanelor coapte, cu ochii albastri, de seninul CERULUI, albastru, cu fata, prelunga, si cu buzele SALE, rosii si carnoase, cum numai FIUL lui DUMNEZEU, poate avea, IISUS, privea in jos, unde Ii erau ,picioarele SALE, si acum vad, ca, aici jos, la PICIORELE SALE, PREA SFINTE, de-a stanga si de-a dreapta SA, stau, multi, foarte multi, SFINTI, cu vesminte, colorate, in albastru, rosu, si verde de smarald, cu aureole, deasupra capului, fiecaruia.
Cand eu, L-am implorat, pe IISUS, ca sa ma ajute, MANTUITORUL, S-a ridicat, de pe TRONUL SAU, si cu MANA SA ,DREAPTA, intinsa spre mine, ISI facea loc, printre SFINTII SAI, si venea, in ajutorul meu, cu MANA SA ,dreapta intinsa, spre mine, ca atunci cand, dupa moartea SA, si ingropat fiind, IISUS, S-A POGORAT in IAD, si A INTINS, MANA SA, DREAPTA, si astfel, prindea pe fiecare, de mana, si-l scotea din Iad. Asa, SE grabea ,IISUS, sa vina spre mine, si sa ma ajute, sa gasesc, CALEA SA, pe care A ales-O, pentru mine, iar eu, I-am jurat, CREDINTA, si I-am daruit LUI, toata fiinta mea; inima, trup, suflet si cuget.
Fratilor, daruiti-I si voi, inima si sufletul , MANTUITORULUI HRISTOS, si nu veti gusta MOARTEA, caci, veti fi, pururea vii .
                                    Cu dragoste,
                                                         Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu