sâmbătă, 13 aprilie 2013

CIRESUL , CARE SI-A PLECAT CRENGILE, LA DORINTA MEA, DE A GUSTA, DIN RODUL SAU !

                                                31 MAI 2005, ora 23,26 !

Singura fiind, in camera mea,  stau in genunchi si ma rog, cu toata fiinta mea, la BUNUL DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI, dar si la SFINTII SAI.
Cand aproape, am terminat, Rugaciunea mea,cand, tocmai ,IL rugam, pe  MULT  PREA  MILOSTIVUL DUMNEZEU, ca sa ma ajute, sa biruiesc, flacarile Iadului, ochii mei, se inchid ,fara voia mea, si astfel, am in fata ochilor inchisi, ,UN CIRES ,a carui ramuri, era pline de cirese coapte , dar care ramuri, erau prea sus, iar eu,nu puteam ajunge,la ele, chiar daca, in trairea mea, imi doream, acest lucru.
Si, nici nu mi-am terminat bine gandul meu, ca iata, O MARE MINUNE, se intampla!
CIRESUL, isi apleaca singur, crengile incarcate cu cirese, precum , o trestie pletoasa, si astfel, eu, eram acum, in mijlocul crengilor ciresului, si puteam sa culeg, fara efort, ori de unde doream, de pe oricare crenguta.,cate cirese voiam.
             Inchipuiti-va, fratilor, momentul in care ,am revenit la realitatea lumeasca, si gandindu-ma la clipele, ce tocmai le traisem, cu VOIA LUI DUMNEZEU !
Tremuram, din tot corpul, si lacrimile curgeau singure, de bucurie si de teama, de a nu mania, cu ceva, pe BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI !
DA ! Imi doresc, sa biruiesc, pe cumplitul diavol, si stiu sigur, ca voi reusi, cu SFANTA CRUCE, si cu supunerea mea,cu toata fiinta, in MAINILE lui DUMNEZEU.
Scopul meu in viata, este, numai si numai, de a urma, VOIA SI PORUNCA lui DUMNEZEU, indiferent, de cat as avea de suferit.
BOGATIILE ??? NU AU NICIO VALOARE, PENTRU SUFLET !
NU VA ALIPITI, INIMA SI SUFLETUL VOSTRU, DE CELE MATERIALE, SI DE BANI !
Folositi-le, atat cat ,va este necesar! Ce este mai mult decat necesar, dati si celor care, nu au deloc. Asa veti implini,LEGEA lui DUMNEZEU ! DIAVOLUL, este cel care, amageste pe oameni, ca sa adune tot mai mult, si asa ,le castiga si sufletul lor!
NU VA LASATI, AMAGITI ,DE CUMPLITUL DIAVOL !!! Faceti , FAPTE BUNE, si veti urca, treapta cu treapta, spre IMPARATIA LUI DUMNEZEU !
                                                       Cu dragoste,
                                                                           Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu