marți, 16 aprilie 2013

CUM VAD ? CUM AUD ? CITITI, AICI ! CIMITIRUL ,DIN CERUL NOPTII ,A COBORAT , IN CIMITIRUL ,DE PE PAMANT !

                                                              Noapte de 15 - 16 aprilie, ORA 1,20 !

Nu dormeam ,inca ! Inchipuiti-va dragilor, ca inchideti ochii, si inlocul plafonului,camerei in care stati, vedeti, CERUL de noapte,. albastru -violet, stralucitor si catifelat. Nu mai aveti, nicio bariera, atunci cand, inchideti ochii. Tot ce nu puteti vedea, cu ochii deschis, vedeti cu ochii inchisi, adica , cu ochii , sufletului.
Asa vad eu ,fratilor (si nu o spun, spre lauda), TAINELE CERULUI SFANT, atat cat, vrea BUNUL DUMNEZEU, ca sa-mi arate. Pentru mine, nu exista, pereti, nu exista, niciun fel de bariere, atunci cand, inchid ochii; pentru ca, din ochii mei, precum ,iese, fumul pe horn, asa iese din ochii mei, LUMINA , alba orbitoare, care topeste, zidurile, si intunericul; si astfel, vad, atatea MINUNI SI FRUMUSETI , DUMNEZEIESTI....., incat, daca as muri si-n aceasta clipa, as fi foarte fericita, pentru ca, m-as duce, in CERUL SFANT, in GRADINA MAICII DOMNULUI.
Dar, nu am voie, sa plec, curand, dintre voi,..caci, cine, v-ar mai scrie, CUVANT DIN CUVANTUL LUI DUMNEZEU ? Cum as mai putea aduce eu, pe semenii mei, la CREDINTA, cea adevarata, CREDINTA CRESTIN ORTODOXA, daca, as privi, numai de sus?
Va promit ca, indiferent, de cate as patimi, din pricina celor care, nu cred, si ma trimit la Psihiatru, eu ,tot am sa va scriu, si-i iubesc, si pe cei care , ma ocarasc, si ma trimit la nebuni; si chiar ma rog, pentru ei.
Dar, m-am abatut de la subiect!
Deci, stand cu ochii inchisi, vad spre RASARIT,  UN CIMITIR, mare, sub CERUL de noapte,  si aud UN GLAS, care spune asa :

                                   "CIMITIRUL , DIN CERUL NOPTII , A COBORAT, IN CIMITIRUL ,DE PE PAMANT "!

Sa aiba oare legatura cu, CUTREMURUL de azi, din IRAN?
Nu stiu, va las pe voi, sa reflectati !     Cu dragoste,
                                                                              Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu