sâmbătă, 13 aprilie 2013

EXECUTIILE , IN DIRECT !!!

                                           26 MAI ,2005 ora 5,12 dimineata !

Dormeam ,si brusc, ,ma trezeste ,O LUMINA ,puternica, si vad ,cu ochii inchisi, O INCAPERE, mare, care era plina, de rafturi.
Pe rafturi, se aflau, multe recipiente (sticlute),din plastic, unele, transparente, asa incat, vedeam ce lichid,se gaseste ,in ele.
Brusc, de pe UN RAFT, o forta nevazuta, imi aduce, o sticluta, din plastic, transparent, in care vedeam, un lichid vascos, (ca un sampon), de culoare, aurie,si pe a carei eticheta, scria, cu litere mari, de-o schioapa, asa:
                           "EXECUTIILE ,IN DIRECT "!
Clipa in care ,si aud, GLAS, care spune ceea ce eu , tocmai citeam pe eticheta, de pe sticluta ,ce era in fata ochilor mei,  si citez;
                                    "EXECUTIILE ,IN DIRECT" !

Dragii mei, acum, intelegeti, de ce ,auzim, de atatea feluri de VIRUSURI, si de atatea feluri de BOLI, care, cu toata stiinta de azi, nu au leac,de vindecare.
EXISTA, IN LUMEA ACEASTA MARE, LABORATOARE SECRETE (eu le-am vazut, in cele  mai mici amanunte), in care minti diabolice, oameni (daca se mai pot numi asa), care si-au vandut sufletul diavolului, si care au in gand, numai ,cum sa distruga omenirea.
Din nefericire, acesti oameni,carora, BUNUL DUMNEZEU, le-a dat stiinta, ca s-o foloseasca, spre binele omenirii, ei o folosesc, spre distrugerea omenirii.
Dar, isi vor lua, rasplata lor, dupa faptele lor, in viata cea vesnica!
                            Cu dragoste,
                                                  Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu