marți, 16 aprilie 2013

GLASUL ,LUI DUMNEZEU, PREA BUNUL , CARE ,IMI ZICE : MARIE ! MARIE ! NU TE TEME !!!

               x                              16 APRILIE 2013, dimineata, !

Nu dormeam, mai zaboveam in pat, cu ochii inchisi, si ma gandeam, la discutia ,mai aprinsa, pe care am avut-o cu sotul meu. (de mai bine de 10 ani, traim ,ca si frati, nu ca sot si sotie, asa mi-am dorit, eu, si asa a ramas).
Deci, ma intrebam, in sinea mea, daca, nu cumva, am gresit, si am fost cam aspra, in cuvinte, mai ales ca, este SFANTUL POST, al PATIMIRILOR  MANTUITORULUI, si chiar, am inceput a plange, usor, si-mi ziceam ca, DUMNEZEU, cred ca ,S-a suparat pe mine.
Cand, brusc, imi aud, propriul GLAS, fara ca eu, sa deschid gura, sau sa gandesc; ci pur si simplu, era ca si cum, cineva, vorbea cu glasul meu, in locul meu.Citez:

                                     "NU-MI RAMANE, DECAT, SA MA ROG, LA SFINTELE  ICOANE !
                                       NUMAI EU, SI SFINTELE  ICOANE" ! (si iarasi, imi curg lacrimi fierbinti pe obraji si-mi aud ,iar glasul::

                                       "SI DUMNEZEU, PREA BUNUL , IMI ZICE :( iar acum, vad scris, in aer cu litere, mari, de ceara, asa:

                                        MARIE ! MARIE !  NU TE TEME !!!

 Erau scrise, asa cum le-am scris eu, mai sus.,doar cu litere de ceara. Aceste, dumnezeiesti CUVINTE, mi-au dat putere si tarie, sufleteasca si trupeasca.,si ma las cu totul, in VOIA SA !
Sa stiti, fratilor ca, lui DUMNEZEU, nu-I trebuie,hartie, sau lemn, pe care sa scrie. Asa, cum stau SUS pe CER, SOARELE si LUNA, si STELELE, tot asa stau, si CUVINTELE LUI DUMNEZEU, in aer, la inaltimea mea, si in fata mea.
Sa nu va indoiti fratii mei ! DUMNEZEU EXISTA ! MAICA DOMNULUI, EXISTA ! SFINTII TOTI, EXISTA !
Sa ne rugam, cu smerenie si cu evlavie, si sa fim buni si milostivi, cu semenii nostri.               
                                 Cu pretuire si dragoste,
                                                                     Maria.
                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu