sâmbătă, 13 aprilie 2013

LITURGHIA DARURILOR, MAI INAINTE SFINTITE ! CUVINTE..TREI .!

                                                            13 APRILIE 2013 !

Dimineata de 13 aprilie, 2013, ora 5,25 , cand ,eram treaza, si aud GLAS, din CERUL SFANT, care spune cu fermitate asa:
                             "CUVINTE  TREI !
                              CE OFERA, TREPTE JOI .!
                              LITURGHIA, DARURILOR, MAI INAINTE  SFINTITE "!
Dragii mei, nu sunt eu in masura, a le talcui. Eu sunt ,atat de mica.....in ale TAINELOR  DUMNEZEIESTI, incat ..un fir de nisip, este de un infinit de ori, mai mare, decat stiinta mea, in TAINELE LUI DUMNEZEU.
                                                        13 APRILIE 2013 !

La doar 15 min, aud GLASURI ,multe, ca la SFANTA BISERICA.,glasuri.,care se roaga, canta ,asa:

                               "INTAI, POMENESTE DOAMNE , PE ARHIEPISCOPUL , BUZAULUI DE JOS,
                                 SI NU DEPOZITUL ,MANTUIRII MELE "!
Dragii mei, nu mi s-a spus, numele ARHIEPISCOPULUI BUZAULUI DE JOS, dar cu siguranta, este sau a fost, un om sfant, in fata lui DUMNEZEU.
Si iata ca, in aceeasi zi, aud iarasi, GLASURI, care vorbeau despre..OBIECTUL RELIGIE, si spuneau asa:

                                "DA RELIGIE ! RELIGIE , STIU SI EU !(se lauda glasul )
                                  PRIN CE, AU TRECUT PASTORII LUMII...(si un glas de femeie ,spune, ca si cum, i-ar face observatie ):
                                        "PRIN CE A TRECUT..SI LUMEA INTREAGA "!
Dragii mei, stim cu totii ,prin ce a trecut, PASTORUL LUMII INTREGI, si trebuie ca, macar acum, in zilele noastre, sa nu-L mai RASTIGNIM, cu pacatele noastre!
Este SFANTUL POST, AL PATIMIRILOR, PASTORULUI LUMII INTREGI, sa-I daruim ,inima noastra, daruinda mila si dragoste, sa-I daruim sufletul nostru, pentru ca EL, PASTORUL LUMII, IISUS HRISTOS, sa ni-l curete si sa ni-l mantuiasca,.
                                                     Cu pretuire si cu dragoste,
                                                                                            Maria.
P.S. Dupa cum vedeti, trairile mele, nu s-au oprit si nici nu se opresc! Spuneam candva, ca nu-mi ajunge viata aceasta, ca sa scriu, CUVANTUL LUI DUMNEZEU !
Dar, IL voi scrie si acolo SUS,in CERURI, cu voia lui DUMNEZEU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu