joi, 11 aprilie 2013

MINUNEA ,DIN SFANTA BISERICA ! LUMANARILE,SE APRINDEAU SINGURE SI SE INDREPTAU SINGURE, SPRE SFANTA ICOANA , A MAICII DOMNULUI, CU PRUNCUL IISUS, IN BRATE !

                                    Seara de 19 ianuarie, 2009 !

Ma rugam, in camera mea fiind, si brusc, ochii mi se inchid, si ma aflu, intr-o SFANTA BISERICA, in semiintuneric, langa ICONOSTAS, si am in mana, doua lumanari, pe care le aprind, si le asez, intr-o vaza micuta, care era goala, in stanga, SFINTEI ICOANE, a MAICII DOMNULUI cu PRUNCUL IISUS, pe bratul stang. Numai ca, cele doua lumanari, aprinse de mine, aluneca usor, si era cat pe ce, sa atinga, PICTURA cu CHIPUL MAICII DOMNULUI.
O forta nevazuta, fereste lumanarile,indepartand vaza,  de SFANTA ICOANA, chiar sufla in ele, in mod nevazut,iar mie, imi parea tare rau, ca mi le-a stins,dar nu aveam, pe cine sa iau la intrebari, pentru ca, BISERICA SFANTA, era goala. Numai eu, ma aflam ,in SFANTA BISERICA.
Ma apropii de SFANTA ICOANA, si doresc sa intind mana mea ca sa le aprind, moment in care, lumanarile, se aprind singure, si mica vaza, cu cele 2 lumanari aprinse, aluneca singura, spre ,piciorusile sfinte, ale PRUNCULUI IISUS.
Acea forta nevazuta, stinge din nou, lumanarile, si trage vaza, la ceva distanta, de SFANTA ICOANA.
Iar ma apropii, intind mana, sa iau lumanarile, ca sa le aprind,  n-apuc sa le ating, caci ,,ele se aprind singure, si vaza cu cele doua lumanari, se indreapta, pentru a doua oara, singura, spre SFANTA ICOANA , langa picorele ,PRUNCULUI IISUS, din bratele MAMEI SALE.
                                        Ca intotdeauna, cu dragoste,
                                                                                    Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu