sâmbătă, 27 aprilie 2013

SA VEZI...CUM SCHELĂLĂIE..PĂMANTUL ! SCOPUL MEU, IN VIATA ??? SA DESCOPAR, SEMENILOR MEI , AL LUI DUMNEZEU CUVANT, AICI, SCRIIND !

                                          12 Noiembrie 2005,ora 7,21 dimineata !

Ma rugam la BUNUL DUMNEZEU şi la MAICA DOMNULUI . Cand,dintr-odata, aud GLAS, care spune altceva, decat ,ceea ce spuneam eu, stand in genunchi, in fata, SFINTELOR ICOANE, din camera mea.,citez:
                             "ACUM , LA VEDEREA PAMANTULUI ???
                               IMI PLACE ! SĂ VEZI ,CUM SCHELĂLĂIE, PĂMANTUL !".

Si glasul, dispare, dar ,dupa ce se bucura, pe deplin, de ceea ce ,va sa urmeze, pe PAMANT !
Dupa doar, 30 min, aud ,GLAS, care se roaga, cu mare evlavie asa:

                                 "CEEA CE ESTI, CINSTITA APARATOARE,
                                   DA-MI MIE, DUPA CUVANTUL TAU, DOAMNE "!
                                   FAŢĂ DE DRAGOSTE ,DE DUMNEZEU, FAŢĂ DE TOT , CE NE INCONJOARĂ.., FAŢĂ , DE DUMNEZEU !"

Fratilor ! Sa nu va indoiti, niciodata, ca, DUMNEZEU, nu ar exista ! Eu sunt, DOVADA VIE, de EXISTENTA A LUI DUMNEZEU, si a MAICII DOMNULUI, a tuturor SFINTILOR !
SCOPUL meu, in viata ??? Este, ACELA, de a descoperi, CUVANTUL LUI DUMNEZEU,  CUVANT ,care, mi-a fost descoperit mie ,pacatoasa si nevrednica de mine .,de INSUSI DUMNEZEU, de INSUSI MANTUITORUL IISUS HRISTOS, si de MAICA SA ,PURUREA PREA CURATA, FECIOARA MARIA !
Nu-mi doresc, faima, nu vreau bogatii materiale, nu doresc sa fiu laudata de oameni, nu doresc nimic din lumea aceasta mare ! Doresc doar, ca sa ma ajute BUNUL DUMNEZEU, sa -mi lumineze mintea, si sa-mi intareasca RABDAREA si DRAGOSTEA, ca sa pot scrie, aici, pentru voi toti, fratii si surorile mele, ca, niciodata, dar absolut niciodata, sa nu va indoiti, nici macar in gand, ca DUMNEZEU, nu ar exista, sau ca, eu as scrie...din carti si reviste, sau as inventa, toate cate le scriu.
Am saci intregi, cu DOVEZI, incontestabile, caietele,pe care am scris, de-a lungul anilor, si care caiete, le voi lua, unu cate unul,  si le voi scrie aici, cu mare dragoste si cu adanca pocainta si smerenie.
                                        Cu dragoste,
                                                             Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu