duminică, 14 aprilie 2013

SE DUCE, DUPA DIAVOLUL, CA SA-L ISPITEASCA !

                                                   4 IUNIE 2005, ora 15,46 !

Eram acasa, la birou, si  brusc, aud GLAS, care spune asa:

                            "SE DUCE, DUPA DIAVOLUL , CA SA-L ISPITEASCA "!

Inchipuiti-va dragilor, cum i-ar sta diavolului, sa se lase ispitit. Dar, pana la urma, si diavolul, poate cadea, in propria-i capcana, daca DUMNEZEU, voieste sa-l faca sa cada, si sa-i fie rusine diavolului, de faptele sale, asupra oamenilor.
Putin mai tarziu, aud GLAS, care spune ceva.,tare frumos, citez:

                             "MI SE PARE, O NEBUNIE, CAND SPUI, DOI, INDOITA, SI TE-NDOIESTI "!

Dragii mei, mi-ar placea, sa pot a le talcui, aceste cuvinte, dar, nici nu sunt eu indreptatita a face asta, si nici nu stiu.
In noaptea de 5 mai, dupa miezul noptii, ma trezeste GLAS, care spune ceva, tare frumos, citez:

                             "NOI STIM ,CA IISUS HRISTOS , A POVESTIT ,CELE INTELEPTE ,INAUNTRU..."!
Clipa in care, vad cu ochii inchisi, UN CERde noapte, si pe CER, ca intr-o SFANTA ICOANA, multi SFINTI, care aveau fiecare, deasupra capului , cate O AUREOLA, rupta ca din Soare, atat de tare stralucea.
Cerul  noptii, stralucea, de lumina, care venea, din locul unde erau SFINTII.
Si dimineata, ma trezeste ,UN GLAS, tare rugator, care se roaga asa:

                            "TE ROG, AL IZBAVIRII DE PATIMI , DUMNEZEU !
                              SI SA MA SADEASCA, UN SUFLET, AL MEU DE CREDINTA.."!
Si glasul dispare ca un ecou.
Dragii mei, sa ne rugam si noi, ca sa ne izbaveasca, BUNUL DUMNEZEU, de toate patimile si de toate necazurile, iar pe MAICA DOMNULUI, sa ne ocroteasca, cu MILA si RUGACIUNILE SALE !
                                        Cu dragoste,
                                                             Maria.

Un comentariu: