sâmbătă, 13 aprilie 2013

SUFLETUL , IMI ESTE SUS....! MINTEA MEA ,INTREAGA, IMI ESTE SUS !

                                             13 MAI 2005, zori de zi !
Dormeam ,si brusc, ma trezeste ,propriul meu, GLAS, care spune asa:

                     "SUFLETUL , IMI ESTE SUS !
                      INTREAGA MINTE..."( clipa in care, vad cu ochii inchisi, O silueta, ce ridica, mana sa ,dreapta ,in sus, in CERUL, ce era, ca un abur dens, si vad cum, CERUL, coboara, pana deasupra capului.,acelei siluete, cu mana ridicata, asa incat, mana sa, a fost acoperita, de CERUL ,de deasupra capului, si glasul, continua sa zica...

                          "INTREAGA   MINTE......(si glasul se pierde ca un ecou).
Dragii mei, simt in fiecare clipa, ca, sufletul meu, este sus in CERURI, dar mai ales, cand dorm, imi aud GLASUL, sufletului, care se roaga, care canta...,care spune Rugaciuni, pe care eu, in realitate, nu le stiu, si nici nu am auzit vreodata de ele.
Si atunci cand, trebuie sa scriu ceva, un curent, puternic, ma scutura, ma trezesc,  deschid ochii, si scriu, in acea clipa, la orice ora, din zi ,sau din noapte.
Intreaga mea minte, este la BUNUL DUMNEZEU, si la MAICA DOMNULUI, si la SFINTII SAI.
La felul, cum sa fac, sa nu incalc, PORUNCILE lui DUMNEZEU.
Asta sunt eu, traiesc zi de zi ,si noapte de noapte, clipa de clipa, CUVANTUL SI DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU, si cumulta daruire si frica de a nu gresi, scriu aici, cu voi si pentru voi.
                                   Cu dragoate,
                                                       Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu