sâmbătă, 27 aprilie 2013

VENI - VA , LA NOI CORABIA ! CO - RA - BI - A ! MARIRE TIE DOAMNE, IMPARATE, IISUSE HRISTOASE, IMPARATE CERESC !

                   X                      14 Noiembrie 2005, ora 5,23 dimineata !

Fratilor ! Somnul meu, nu este niciodata, un somn adanc, ci as putea spune ca,dorm iepureste.
Aud si cel mai mic zgomot sau cea mai mica soapta; dar aud si mai bine, GLAS din CERUL SFANT, care spune asa:

                     "VENI - VA , LA NOI ,CORABIA !  CO - RA -BI -A ! (si glasul, silabiseste, cuvantul CORABIA, pentru ca sa fie sigur, ca eu am inteles).
Puteti fi siguri, fratilor, ca, va veni la noi, CORABIA MANTUITORULUI, si va trebui sa ne pregatim, inca de pe acum, sa nu amanam, pentru mai tarziu, sau pentru la batranete, pentru ca, nu avem cum sa stim noi,daca vom mai apuca, pe "acest mai tarziu", care vine de la diavol, care ,ne sopteste ,sa nu grabim, caci, mai avem timp. Timp, fratilor, nu vom avea nicodata, cand este vorba de CREDINTA, de DUMNEZEU, pentru ca, diavolul isi baga coada, si ne da de lucru, ca sa amanam ,tot ce inseamna, DUMNEZEU si DRAGOSTEA SA !
Iata ce spunea , gura mea, fara buzele mele, ci GLASUL sufletului meu, in timp ce ma rugam, aud, propriul meu glas, care se ruga asa:
                                        "BUCURASE-VA ,LIMBA MEA, DE DREPTATEA TA !
                                          PREMIESTE-MA , DE VARSAREA DE SANGE,
                                          DUMNEZEULE, DUMNEZEUL MANTUIRII MELE "!
                                           MARIRE TIE , DOAMNE, IMPARATE IISUSE HRISTOASE, IMPARATE CERESC "!
Si putin mai tarziu, un alt GLAS, imi da un sfat, citez:

                                         "BAZEZA - TE  PE , IZ- VIATA ,VIETII "!

Apoi, alt GLAS, spunea :
                                            "EA ESTE ,O FEMEIE TRADITIONAL !
                                             NESTIIND SA AJUNGA, NU VREA TOT !
                                             EA, DĂ TOT "!
                                             DA ! DACA ARE , PUTEREA  SA VORBEASCA, INSEAMNA CA, ESTE PUTEREA , CONSTIINTEI "!
Clipa ,in care, vad cu ochii inchisi, UN PREOT, la capataiul unui muribund.
                                            Ca intotdeauna, cu dragoste...Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu