miercuri, 8 mai 2013

AM DE SCRIS , PE PAMANTUL ĂSTA...!

                                                 28 IANUARIE, 2006 , zori de zi !

             Dormeam, si brusc, imi aud ,propriul GLAS, care spune asa:

                        "AM DE SCRIS , PE PAMANTUL ĂSTA !"

Asa este, fratilor ! Am de scris, cat voi trai, pe acest Pamant. Ma gandesc, de foarte multe ori,ca, nu -mi va ajunge viata aceasta, ca sa pot scrie, toate cate am adunat, pe parcursul anilor, si ceea ce traiesc si in prezent.
Dar, voi scrie, atat timp, cat VA VOI, BUNUL DUMNEZEU, sa ma lase, sa traiesc ,pe acest Pamant.
Intotdeauna, din RUGACIUNEA mea , nu lipsesc, cuvintele :

                  DOAMNE, LASA-MA SA TRAIESC, DOAR CAT, SA-TI SLUJESC, TIE !

Si ,o spun asta, cu toata fiinta mea.
Putin mai tarziu, aud GLAS, care intreaba asa:

                    "CE MAI TRAIM, IMPREUNA ?
(si alt glas, raspunde )
                     DIN AMINTIRI, A DOMNULUI BUN "!
                     E POSIBIL , CA FRUNZA ACEEA , SA PIARA LA INCEPUT !
                     INTREZINDU-L, CU FRUNZA ACEEA, IAR..ZIDIREA !
                     EU AM,CUVANTUL CHEIE "!

Dragii mei, si eu ,am CUVANTUL cheie,referitor la ŞAPTE ! Dar deocamdata, nu va pot spune, nu va pot dezvalui, chiar toate.
Atunci, cand va veni momentul, o sa va dezvalui, toate, referitor, la PRUNCA LUI DUMNEZEU, ŞAPTE, despre care, am mai scris, aici pe Blog.
                                                            Cu pretuire si dragoste,
                                                                                                Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu