joi, 30 mai 2013

CARE ESTE , PARTEA DOMNULUI ???

    xx                                          HRISTOS  A  INVIAT, dragii mei !

                                                27  Mai  2013, ora 16,40  !

Astazi, m-am culcat un pic, chiar voiam, ca sa adorm ! Cand, stand cu ochii inchisi, aud Glas, care povesteste, tare frumos, ceva; nu am inteles totul, dar,la urma, spunea cu fermitate asa:

                         "IN PARTEA ACEEA DE PLAFON ,SE AFLA, PARTEA DOMNULUI  !
                          RASARIT  STANGA !"

Dragii mei,va spuneam in alte articole, ca vedeam pe DUMNEZEU, ca si sub plafonul camerei mele. Eiii, bine, DUMNEZEU, imi aparea, in exact acelasi loc, in care a spus, acest GLAS, adica, spre RASARIT stanga. Se spune adesea ca, nimeni, absolut nimeni nu L-a vazut, pe DUMNEZEU.  Eu spun dragii mei, cu modestie si cu smerenie, ca eu, L-am vazut si-L, vad adesea pe DUMNEZEU, pe MAICA DOMNULUI, si pe SFINTII SĂI . Aud GLASUL LUI, si ce este mai important, si cel mai de pret, caut sa, implinesc, PORUNCILE SALE !
Dragii mei, si voi toti, fiecare dintre voi, IL puteti vedea pe DUMNEZEU ! Puteti auzi, GLASUL LUI ! Trebuie doar, sa iubiti pe DUMNEZEU si pe MAICA DOMNULUI.  Sa va rugati din inima, din suflet, cu toata fiinta, si cu siguranta, DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, o sa vi se arate, si o sa va calauzeasca, pe CALEA CEA BUNA !
Putin mai tarziu, tot astazi, UN  GLAS, spune un mare adevar, citez :

                        "LA MALUL MĂRII !
                         NU ESTE ,UN RISC LA VIAŢĂ, CI...,LA ORICE PRODUS, DIN STICLĂ "!
Cate cioburi din sticla..nu stau ascunse, pe sub nisipul de pe plaja, si ne pun viata in pericol....?

Multi dintre Semenii nostri, arunca de toate pe plaja,inclusiv sticle.
Sa pastram curatenia, in natura, dar si curatenia sufleteasca, dragii mei.
                                          Ca intotdeauna, cu dragoste,
                                                                                    Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu