duminică, 26 mai 2013

EXTRATERESTRII ??? O CERTITUDINE ! IATA, SUNT PRIETENII MEI !

                                                          23  Mai  2013, ora 23, 45 !

Abia daca, ma bagasem in pat, si stateam cu ochii inchisi, cand , aud GLAS, si ..surpriza, era chiar GLASUL meu, care spune fara ca eu sa deschid gura, (eu eram spectator), asa:

                            "I - AM VAZUT , PE SUS, PE EXTRATERESTRI !
                              PE CER !
                               CA , N-AM MAI SCRIS ,DE MULT, DESPRE EXTRATERESTRI !
                                IATA !  SUNT PRIETENII MEI !
Si un GLAS, imi spune :
                              "UITE !  PRIETENUL TĂU, ALBASTRU "!

Clipa in care, vad cu ochii inchisi, in plafonul meu, in noaptea albastra-violet, precum stau soldatii drepti, asa statea..PRIETENUL meu, EXTRATERESTRUL, in costumatie, gri-albastru, asa cu trup cu tot, cu bratele lungi, pe langa trup, cu ochii oblici si luciosi, negri-albastru inchis, si asa cum v-am mai spus, nu au degete, la picioare, nu au talpa.,;din crestet si pana in barbia inexistenta, au o dunga, gri inchisa, fata de tenul lor, dunga in relief, care separa cei doi ochi, oblici. Acum, era imbracat, intr-o salopeta, gri-albastra.
Si statea, PRIETENUL meu, cate era ele de lung, (circa 1,20 m)cu spatele lipit de plafon, si privea la mine.
Probabil ca, a venit ca sa,imi reproseze, ca scriu, pe Blog, prea putin despre ei, si ca, de prin 2002, nu prea am scris, prea multe despre EXTRATERESTRI, nici in caietele mele,cu ,care eu dorm, sub perna, pentru ca, Ei, EXTRATERESTRII, m-au vizitat, dar mai rar.
Simt eu, Fratilor, ca, EXTRATERESTRII, vor veni din nou, in trairile mele, si votr face, multe lucruri uimitoare, despre care ,eu sa va scriu. Dar ,pana atunci, trebuie sa va spun ca, am caiete intregi, documente,le-as putea spune, fara ca sa gresesc, cu si despre EXTRATERESTRI, pe care, rand pe rand, le voi scrie aici, pentru casi voi si lumea toata, sa afle ca, nu suntem singuri in UNIVERSUL, acesta mare.
  Cand ma apuc de scris, intotdeauna, rasfoiesc, din caiete, si fireste bifez, ceea ce am scris si ce urmeaza sa scriu, altfel, ar iesi...o harababura, daca nu as tine evidenta. Nu o sa intalniti, nicodata , de 2 ori, acelasi titlu, sau aceleasi subiecte, pentru ca, sunt foarte atenta, cand le scriu aici, sa le bifez si in caietul respectiv.
            EXTRATERESTRII, in cea mai mare parte, sunt PRIETENII nostri, ai oamenilor ! Este placut, sa colaborezi cu ei, pentru ca, sunt foarte receptivi. Doar gandesti, si ei, au si venit. Le pui o intrebare in gand, si ei, ti-au si raspuns, tot in gand. Cei care nu credeti, in EXISTENTA EXTRATERESTRILOR, nu râdeţi !
Pentru ca, s+ar putea ca ,intr-un anume moment al vietii, sa va apara, in faţă, si sa va ajute, chiar, intr+o anumita problema, care va framanta, la acel moment. Ei, EXTRATERESTRII, exista ! Sunt printre noi, si plutesc, in atmosfera, ca frunzele in vant. Pentru oameni sunt nevazuti, dar DUMNEZEU, a voit, ca eu sa-i vad, si sa-i aud.Si ei, stiu asta, ca eu ii, vad si-i aud, pentru ca, ma cauta, de multe ori, si-mi apar, in faţă.,fie cu trup sau numai, capul lor oval.
                                                       Cu dragoste si cu prietenie (cu exatraterestrii),
                                                                                       Maria

                      "              

Un comentariu:

  1. Acum vezi si extraterestrii? Cum se impaca asta cu Dumnezeu? Si daca esti "aleasa" Domnului, si ti se trimit atatea mesaje de sus, de ce Dumnezeu nu a avut grija sa fii un om sanatos?

    RăspundețiȘtergere