marți, 21 mai 2013

MANTUITORUL , A ÎNSETAT !!! IISUS HRISTOS, BEA DIN PAHARUL, CE APARUSE, CA DIN CER , PE COLIVA DE GRÂU !

                                                      HRISTOS  A  INVIAT  , FRATILOR !

                      LA  MULTI  ANI, MULTA SANATATE SI MULTE  IMPLINIRI  DUHOVNICESTI, TUTUROR CELO R CARE, PURTATI, NUMELE  SFINTILOR  IMPARATI, CONSTANTIN SI MAMA SA, ELENA !
                                                         13  IULIE  2013 , ora 22,50 !

Ma  rugam, singura fiind, in camera mea, in RAIUL meu, Sfant, din casa mea, de-acasa. Si fac Metanii, stand lipita cu fruntea mea, de Pamant.Astfel, vad cu ochii inchisi, in inima PAMANTULUI, cum O LUMINA , alba stralucitoare, foarte, cat o palma de mare., a pulsat in intuneric, de 3 ori consecutiv, (ca o inima , a pulsat), si dupa ce a strapuns pentru a 3 a, oara, intunericul PAMANTULUI, vad, ca si in aer, stand, UN PLTOU ,mare, pe care, era asezata si ornata frumos, O COLIVA ,de grâu fiert.
COLIVA de Grâu, era ornata la suprafata, cu faina de biscuiti, albi, si peste aceasta faina de biscuti, era facut din cacao, CHIPUL MANTUITORULUI, care era perfect, exact ca in SFANTA ICOANA.
Arăta, minunat, dumnezeiesc, as putea spune, aceasta COLIVA, cu CHIPUL lui IISUS ,pe ea, facut din CACAO.
Dar, se intampla, O MARE MINUNE ! COLIVA, imi este adusa ,mai aproape, de o forta nevazuta, si astfel, vad, cum, MANTUITORUL de pe COLIVA de grau, inviaza!
GURA lui IISUS, se deschide, clipa in care, pe COLIVA, apare din senin, UN PAHAR, alb, ca din plastic, de unica folosinta PAHARUL, se aseaza singur, pe COLIVA, exact langa buzele lui IISUS. PAHARUL, se apleaca singur, pana la buzele MANTUITORULUI, iar MANTUITORUL nostru, IISUS HRISTOS, deschide GURA SA, PREA SFANTA, si bea din PAHARUL CERESC, (caci numai din CERUL SFANT, putea veni, nimeni, nu-l pusese pe coliva ),
LUI IISUS, ÎI ERA SETE !  ACOLO, CU CHIPUL SĂU PE COLIVA, IISUS INVIASE, SI A VRUT SA BEA ! SI A BĂUT, NU OŢET ŞI FIERE, PRECUM I-AU DAT, IUDEII, CI, BĂUTURA ALEASA, VENITA DIN CERUL SFÂNT, DE LA DUMNEZEU, TATAL CEL CERESC !
( Aceste cuvinte, pe care tocmai le-am scris, cu litere mari, mi-au fost pur si simplu dictate, de O PUTERE dumnezeiasca, acum, in timp ce scriam, in tampla dreapta, a mea, le-am auzit,iar eu, am scris, intocmai, cum mi se spunea, de O PUTERE DUMNEZEIASCA! Niciodata, dar absolut niciodata, atunci cand scriu, nu sunt singura ! O PUTERE din CERUL SFANT, sta in dreapta mea, si imi spune, de cele mai multe ori, cum sa ma exprim, sau, cum este corect, daca cumva se intampla, sa nu inteleg, vreun cuvant, din caietele mele ).

Fratilor ! Sa-I dam si noi, MANTUITORULUI sa bea ! Sa-i dam si sa manance !
Cum sa-I dam?
Adapandu-l pe cel insetat, hranindu-l pe cel flamand, imbracandu-l pe cel gol, intr-un cuvant: TOT CEEA CE FACEM, MILOSTENIE, FAPTE BUNE, aproapelui nostru, celui in necaz si in durere, inseamna ca, lui IISUS MANTUITORUL SI DUMNEZEUL nostru, ÎI facem.
Aşadar, fiţi buni si milostovi.,precum ,BUN ŞI MILOSTIV, ESTE  DOMNUL  DUMNEZEUL ŞI MANTUITORUL  NOSTRU, IISUS  HRISTOS
                                                                           Ca intotdeauna, cu pretuire si dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu