marți, 28 mai 2013

ROCHIA DE MIREASA , O INCAPERE SI SUFLETELE , CELOR CARE , NU-SI GASESC DRUMUL , SPRE LUMINA !

                                              28  MAI  2013 , ora 6,20 !
                                     HRISTOS  A  INVIAT , fratilor !

Astazi dimineata, la ora 6,20, ma trezeste, UN GLAS, care era ..tare suparat.,pentru ca, i-am ocupat, camera in care statea, probabil, cu multe alte suflete, care nu-si gasesc, CALEA spre LUMINA DUMNEZEIASCA, agaţând pe perete, O ROCHIE de mireasa, foarte voluminoasa, ROCHIE, ce urmeaza, a o imbraca , fata mea, CRISTINA, care are nunta in luna iulie 2013.
In aceasta camera, din casa mea, au stat, bunici si strabunici, socri si matusi, si nepoti, iar acum,,este goala. Nu mai sta nimeni!
Si fiindca, este goala si nu aveam unde sa pun rochia miresei, pana la nunta din iulie, am batut un cui, mai sus, in perete si am agatat-o acolo, invelita fiind, in sacul ei, din fabrica.Este ,intr-adevar, voluminoasa, pentru ca, este pe arcuri, dar, nu am ocupat, decat, spatiul de pe perete. Ori de cate ori, intram ,in aceasta camera, simteam, ceva, care parca, ma impingea afara, ca o adiere de vant, si astazi...a iesit,totul la iveala.Va dati seama ca, aici, in aceasta camera, isi fac, veacul, multe suflete, nevazute, dar care, se arata nemultumite, daca ,le calc teritoriul, sau il folosesc. Am facut de multe ori, SFANTA AGHIAZMA ,in casa, ultima, chiar inainte de SFINTELE PASTI, dar se pare ca, aceste suflete ,nu vor pleca, asa cu una cu doua. Deocamdata, pe mine nu ma deranjeaza, ci chiar ma bucur, ca le aud, si cine stie, poate, voi putea sa le calauzesc, sa mearga spre LUMINA !
Si totusi, dimineata, UN GLAS, era tare nemultumit, ca, i-am ocupat camera, citez :

                     :A  OCUPAT  , TOATA CAMERA AIA, CU  ROCHIA DE MIREASA , A   CRISTINEI "!

Si GLASUL, morocanos,dispare ca un ecou, iar eu raman uimita, cum de, au inspectat, in mod nevazut, si inspecteaza in mod nevazut, camera aceasta, si s-au aratat deranjati, de prezenta ROCHIEI DE MIREASA !Dragii mei, printre noi, in aer, in vazduh, sunt multe suflete, care nu-si gasesc drumul spre LUMINA, si atunci, se intorc la locurile unde au trait si mai aduc, si pe altii dupa ele.
Ca niciodata, dimineata am avut surpriza, ca sa aud, cele scrise, mai sus, si am ramas uimita, de cele auzite.
Dragii mei, sa nu va indoiti niciodata ,de cele scrise de mine,deoarece, nu sunt de la mine, ci de la DUHUL SFANT !                                  Cu dragoste si pretuire,
                                                                                     Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu