luni, 10 iunie 2013

CHIPUL LUI DUMNEZEU , TATAL, A IESIT DIN , SEMILUNA, DE PE CERUL NOPTII !

                                              HRISTOS  A  INVIAT , dragii mei !
                                                  26 decembrie 2005, ora 1,15 noaptea !

Desi este, foarte tarziu, eu inca, nu mi-am terminat, SFANTA RUGACIUNE.
Si astfel ,in timp ce ma rugam, simt cum, UN FULGER, imi patrunde tot trupul din crestet si pana in picioare, si astfel,ochii mi se inchid, fara de voia mea, si cu ei, inchisi, vad ca si cum, n-ar exista ziduri,sau intuneric negru, ;pentru mine,atunci cand inchid ochii, in orice clipa, treaza fiind, sau cand dorm, vad frumusetea tainica, a MINUNILOR LUI DUMNEZEU, nu vad, cele ale lumii, ci, vad, CELE ALE LUI DUMNEZEU, care nu se vad, cu ochii firesti; eu vad cu ochii sufletului ! Ochii firesti ,se inchid, si vad cu ochii sufletului.
Deci, vad cu ochii inchisi, UN CER, de noapte, albastru violet catifelat, si pe CER, vad O SEMILUNA, de culoare alba, stralucitoare.,asezata la verticala.
In urmatoarea clipa, SEMILUNA, se preschimba, intr-o LUMINA alba, orbitor de stralucitoare, de forma rotunda, dar mare, ca UN NOR, mai mare si rotund.
Daca vreti, cat ar fi vreo 7 LUNI de pe CER, in loc de O SINGURA LUNA, pe care o vedem, ;7 LUNI, asezate, in cerc, si care formeaza, UN ROTUND MARE, UN CERC PLIN, luminos, O SFERA, alba orbitoare, din care iese,la suprafata, in relief, CHIPUL LUI DUMNEZEU ,TATAL, cu TRUP, pana la bust, asa cum IL cunoastem noi, din SFANTA ICOANA, a PREA SFINTEI TREIMI, cu vesmant, bleu-albastru, cu barba alba, cu CHIPUL orbitor de stralucitor, de LUMINA ALBA.
DUMNEZEU TATAL, statea acum, pe CERUL noptii, in locul ,LUNII de pe CER, era ca si viu, in carne si oase, si privea la LUCRUL MAINILOR SALE !
Dragii mei, tot ce vad, imi aduce si bucurie in suflet, dar si o mare teama. TEAMA, de a nu gresi si de a nu mânia pe DUMNEZEU.
Si acum, cand scriu, am o teama in suflet, ca nu cumva, sa ma exprim gresit si sa-L mânii ,pe DUMNEZEU.
Chiar acum, cand scriu, pe ecranul monitorului, mi-a aparut O LUMINA, albastra violet, exact ca si vesmintele LUI DUMNEZEU, foarte stralucitoare, si neasemuit de frumoasa,precum si O ALTA aurie , ca semn, că LUI DUMNEZEU, ÎI PLACE, cum am scris si scriu.
       Nu sunt de capul meu; nu fac ce voiesc eu; ci urmez PORUNCILE LUI DUMNEZEU !
Eu sunt,un umil condei, CUVINTELE sunt ale LUI DUMNEZEU, nu ale mele !
                                          Cu dragoste si pretuire,
                                                                              Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu