luni, 24 iunie 2013

CU PUTEREA LUI ! CU PUTEREA, LUI DUMNEZEU , SCRIU !

                                                         21 februarie 2010, ora 22,16 !

Ma rugam , si brusc, aud UN GLAS, care parca ma strigă, citez :

                          "VENIŢI  ÎNTREAGĂ ! VENIŢI  INTREAGĂ !"

Si apoi, imi aud propriul GLAS, care spune aşa :

                           "CU  PUTEREA  LUI , SCRIU  !

Dragii mei, ascultand (vazand)aceste cuvinte, fireste ca, numai cu puterea LUI DUMNEZEU , scriu. .De mai bine de 13 ani, scriu, adun toate materialele in caietele mele de căpătâi, le spun aşa, pentru că, le pun sub perna mea si cu ele dorm, iar acum, cu drag si cu dragoste sufleteasca, precum MOS CRACIUN, mai scot cate un braţ de caiete, din sac, şi le răsfoiesc, selectând, ce să scriu aici, sub PRIVIREA PUTERII LUI DUMNEZEU, care ,ma corecteaza, ori de cate ori se impune, sau ma povaţuieşte, atunci când, nu găsesc, cuvintele potrivite, pentru a mă exprima.
Puţin mai târziu, aud GLASURI, care cântă, deosebit de frumos aşa :

                       "LA  NEAM , DE NEAMUL NOSTRU , ŢIE SLAVĂ , ÎNĂLŢĂM !
                         PREA  BINECUVÂNTARE ,DE DUMNEZEU,
                         NĂSCĂTOARE  DE  DUMNEZEU, MILUIESTE-NE  PE  NOI "!

Dragii mei, sa ne rugam si noi, ca sa ne miluiasca, PREA SFANTA NASCATOARE DE DUMNEZEU, si sa ne ocroteasca, cu MILA si cu DRAGOSTEA SA !
                                                   Cu dragoste,
                                                                        Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu