joi, 20 iunie 2013

CUTREMURUL , S-A ADEVERIT, DUPA 4 ZILE ! UN ALT CUTREMUR, A AVUT LOC, IN ZONA VRANCEA ,DE 4,2 GRADE !

                                                           Dragii mei ,

Scriam cu doar nici 4 zile in urma, mai precis pe 16 iunie 2013, la articolul cu ..LUMINA SFINTEI CANDELE....LUMINA LUI DUMNEZEU.,ca am vazut un CUTREMUR, ce urma sa se intample. in timp, si iata ca, astazi dimineata, in zori,  a avut loc, UN CUTREMUR ,in zona VRANCEA, de o intensitate de 4, 2 grade,si a fost resimtit, in  orasele din vecinatate.
Intotdeauna, dragii mei, cand vad cate ceva, sau aud cate ceva, ca se va intampla, atunci, nu mai am nicio indoiala in acest sens, căci ştiu ca aşa va fi.
In ziua in care am scris despre CUTREMUR, a avut loc, si in SUA, unul mai mare, de 6,5 grade. Si in acest caz, eu il vazusem cu doar cateva ore inainte.
Nu o spun ca pe o lauda, fereasca DUMNEZEU, ci o spun, ca drept DOVADA, ca toate, despre cate scriu, nu sunt de la mine, ci de la BUNUL DUMNEZEU.
Si astfel, va puteti convinge singuri, ca, DUMNEZEU EXISTA, si ca voieste ca noi , pacatosiii, sa-L iubim, si LUI ,sa ne inchinam.
DUMNEZEU, nu ne cere, decat, sa fim buni, sa daruim dragoste sufleteasca, sa avem CREDINTA, in suflet, si sa iubim pe APROAPELE nostru, ca si pe noi insine.
Daruind DRAGOSTE si IUBIRE, faţă de aproapele nostru, vom primi, insutit de la DUMNEZEU, ceea ce daruim.
Sa nu iesim din casa, fara sa spunem, TATAL NOSTRU, CARE-LE ESTI IN CERURI...., si fara ca sa-L rugam, sa ne ajute, ca sa incepem ziua, cu bine si cu reusita. Si sa nu ne culcam seara, fara a spune TATAL NOSTRU, si fara ca sa-I multumim, lui DUMNEZEU,pentru ca, am fost sanatosi in ziua respectiva, si am putut munci, si ne-am putut bucura de DARURILE SALE !
                                  Cu pretuire si dragoste sufleteasca,
                                                                                    Maria
                                                     

Un comentariu:

  1. ADEVARAT S-A INALTAT!

    Doamne cata caldura gasesc aici , cand va ciresc articolele , doamna Maria , parca ma cutremur , de fericire!
    Chiar daca nu trebuia sa va mai spun , eu am mai incercat sa raspandesc cuvantul Domnului , pe care , prin bunatatea dvs. si porunca Domnului nostru , ni-l scrieti aici....Din pacate am primit din nou jigniri , sunt prost , trebuie sa imi iau medicamentele....nu conteaza , ma voi ruga Domnului pentru ei , ca nu stiu ce vorbesc...
    Sa lasam asta.Aveti niste articole cutremuratoare!Speciale....Nu stiu cum sa va multumesc pentru ca mi-ati zdrobit din toate partile indoiala din suflet.....suntei un om cu totul si cu totul deosebit.Va doresc tot binele din lume si toate ce le voiti , sanatate si credinta cat mai mare.Sigur Domnul nostru te va rasplati pentru ceea ce faci.Poate , daca nu erai tu , m-as fi indepartat de credinta , sau as fi racit relatia asta de iubire , ca in familie!Pot spune ca sunt convins , mai convins decat faptul ca eu respir , sunt mai convins ca Dumnezeu exista!Mi-ati dovedit...

    Doamne ajuta , numai bine va doresc!

    RăspundețiȘtergere