miercuri, 5 iunie 2013

DIN OCHII , SI DIN GURA , MANTUITORULUI , IESEA FOC !

                                               HRISTOS  A  INVIAT, dragii mei !
                                                   31 OCTOMBRIE 2009, ora 1,36 noaptea. !

Sunt singura, in camera mea,si stau in genunchi, rugandu-ma ,cu inima, cu sufletul, la BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, strangand la pieptul meu, O SFANTA ICOANA, cu MANTUITORUL, care are pe pieptul SĂU, O LUMINA ,rotunda, ca de SOARE, si deasupra LUMINII, cu raze, din SFANTA ICOANA, se afla O CRUCE.
Aşa ,arăta SFÂNTA ICOANA, pe care, O strangeam la pieptul meu, in timp ce ma rugam.
Brusc, ochii mi se inchid, fara voia mea, si astfel ,vad, cum, din OCHII  LUI  IISUS ,IEŞEA FOC ! CUM DIN GURA ,LUI IISUS , IEŞEA FOC !  FOC , ADEVĂRAT !
Era ca şi cum, am privi, SFANTA ICOANA, cu IISUS, şi am vedea cum, din ochii şi gura SA, iese foc, ca la gura cuptorului.
Dragii mei, IISUS, este DRAGOSTE, dar, este si FIUL LUI DUMNEZEU, ESTE, DUMNEZEU ADEVARAT, DIN DUMNEZEU ADEVARAT !
LUI ,sa ne inchinam, pe EL, sa-L cinstim si pe MAICA DOMNULUI, si astfel, vom urca,treapta cu treapta, spre si in, IMPARATIA LUI DUMNEZEU !
                                                                         Cu dragoste si pretuire,
                                                                                                            Maria


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu