marți, 18 iunie 2013

MÂNTUIEŞTE - MĂ DOAMNE ! MÂNTUIEŞTE - MĂ DOAMNE !

                                            23 noiembrie, 2009, ora 22, 08 !

Stateam in genunchi, si ma rugam, singura fiind, in camera mea, cand, brusc, aud GLAS, tare rugător, care se ruga aşa :
                      "MANTUIEŞTE-MĂ DOAMNE ! MÂNTUIEŞTE - MĂ !"

Si un alt GLAS, spune tare asa :

                       "E FRICA DE DUMNEZEU !
                         DUMNEZEU , ESTE  SĂRBĂTORIT , PUTERNIC "!
                          "VENIŢI !  VENIŢI , SĂ NE ÎNCHINĂM UŞILOR !
                         VENIŢI , SĂ NE ÎNCHINĂM ,UŞILOR !"

Dragii mei, sa strigam si noi, sa-L ,imploram pe BUNUL DUMNEZEU, strigand, ..MANTUIESTE-NE, DOAMNE ! Si sa mergem la SFANTA BISERICA, unde sa ne inchinam, la SFINTELE ICOANE, si USILOR ÎMPĂRĂTEŞTI, de la SFÂNTUL ALTAR, căci, aici este MÂNTUIREA noastra, aici, ÎMPĂRATUL SLAVEI, DOMNUL nostru IISUS HRISTOS, sta în faţa UŞILOR SFINTE, cu bratele SALE, intinse, si ne cheama, ca sa ne imbratiseze, cu DRAGOSTEA SA, dumnezeiasca, si sa ne întareasca, în CREDINŢĂ !
Cand, mi-am terminat, RUGACIUNEA, am sarutat, SFANTA ICOANA, cu IISUS rastignit, clipa in care, la picioarele LUI ,PREA SFINTE, a aparut , O LITERA, ca rupta din soare, aceasta litera, era..UN  " S  ", mare, cat palma,  S, care stralucea de auriul, din el, si care, a parut sub buzele mele, cand sarutam, SFANTA ICOANA.
Dragii mei, atat cat ma pricep eu, acest  S , vine de la ÎMPARATUL CERESC, DOMNUL SAVAOT, cand se şi cânta ,în timpul SFINTEI LITURGHII, la strana....SFÂNT, SFÂNT, SFÂNT, DOMNUL SAVAOT  , PLIN ESTE CERUL SI PAMÂNTUL, DE MARIREA TA, OSANA, OSANA, INTRU CEI DE SUS....!
                           Cu dragoste si pretuire , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu