marți, 18 iunie 2013

NU PUTEM AJUNGE, LA CERUL , UNDE ESTE EA !

                                                        HRISTOS  S-A  INALTAT , dragii mei !

Ne mai bucuram, de acest salut, SFANT, dragii mei, pana luni inclusiv ! Sa spunem din  toata inima noastra, din tot sufletul nostru, HRISTOS  S-A INALTAT, si nu Buna ziua, sau ..salut..... !
De saptamana viitoare, de marti, 25 iunie, avem un an la dispozitie, sa tot ne salutam cum dorim noi.
Prin acest salut, de HRISTOS S-A INALTAT, contribuim si noi, cat de putin, celor carora ne adresam, la intarirea in CREDINTA, si-i vom face macar, curiosi, de ce se saluta asa, si nu altfel.Si de aici, nu mai e, decat un pas mic, de a-i indrepta la CREDINTA, cea adevarata.
Dar, iata ca, voi trece la partea practica, a articolului.si voi incepe cu....

                                             9 noiembrie 2009, dupa miezul noptii !

Ma rugam, la aceasta ora din noapte, trecut de miezul noptii, cand , brusc, aud GLAS, care spune cu parere de rau, asa:
                     "NU PUTEM AJUNGE "!
                       LA CERUL, UNDE ESTE EA, NU PUTEM AJUNGE !"

Fratilor, dupa cum vedeti, nu avem numai un singur CER !  Un singur CER, cunoastem, dar DUMNEZEU, a facut si alte CERURI, dincolo de CERUL, pe care il vedem noi.
Voiam sa scriu,ca DUMNEZEU, a facut si alte CERURI, in CERUL nostru, iar UN GLAS, ma corecteaza, si-mi spune :
                      "DINCOLO  DE CERUL NOSTRU "!

Ca de fiecare data, fratii mei, atunci cand ma apuc,sa scriu,aici pe Blog, in dreapta mea, sta O PUTERE, nevazuta de mine, dar O AUD, O SIMT, si atunci, cand e nevoie, ca si in cazul de faţă, a corecteaza, in toate cate scriu,.Iar eu, ma supun, LUI DUMNEZEU, trup si suflet, inima si cuget.
Dragii mei, sa nu lasati, sa treaca, nicio zi, fara ca sa faceti, o fapta buna ! La sfarsitul zilei, ganditi-va, la cate fapte bune ati facut azi, si cate suflete si inimi ati bucurat. Si a doua zi, incercati, si mai mult ,decat in ziua din urma. Si veti simti, dragii mei, AJUTORUL de nepretuit, al LUI DUMNEZEU, al MAICII DOMNULUI, si al tuturor SFINTILOR.
                                         Cu dragoste , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu