joi, 27 iunie 2013

O AJUTAT , DUMNEZEU ! O AJUTAT , DUMNEZEU !

                                                          13  Noiembrie  2003, orq 0,16 !

Inca nu dormeam, la aceasta ora ! Eram singura, in camera, si ma rugam, la BUNUL DUMNEZEU, si la MAICA DOMNULUI, cu toata fiinţa mea, cand, brusc, Rugaciunea ,imi este intrerupta de UN GLAS, care spune asa:
                   "ŞI  S - AU  OPUS , TALIBANILOR  !
                     AU  FOST , JEFUITE  BISERICI  !

Clipă în care , vad cu ochii inchişi, o strada ,aglomerata, si multime de oameni ,traversau, toti odata !
Si vad , spre sud, O SFANTA BISERICA, MARE, spre care, se indrepta, mulţimea  care traversase, strada ,super aglomerata. Aud ,GLAS, care spune cu mare dragoste si cu recunostinţă, aşa :

                   "O  AJUTAT , DUMNEZEU  !
                     CĂ  VIN  MULŢI , LA BISERICĂ !
                     O  AJUTAT , DUMNEZEU  !

Dragii mei, sa vă ajute, BUNUL DUMNZEU, si MĂICUŢA  DOMNULUI, ca să mergeţi, în fiecare duminică ,la SFÂNTA BISERICĂ ,si sa va hrăniţi sufletul ,cu LUMINA ÎNVIERII , LUI HRISTOS, iar inima, cu MILA si cu DRAGOSTEA, MAICII DOMNULUI !
Si iată că, după doar câteva minute, aud din nou GLAS, care imi spune aşa :

                   "SUNT  VOCI , CA  NIŞTE  VORBE  !
                    ÎŢI IESE , SFATURI  POPULARE "!

Fratilor, intr-adevar, VOCILE, GLASURILE, pe care eu le aud, sunt ca niste vorbe, pe care eu le aud, si pe care ,le notez, in clipa urmatoare.
Pentru ca, dacă eu ,nu le-as nota imediat, le şi uit, în clipa următoare; e ca şi cum, nici nu le-as fi auzit.
De felul meu, sunt o fire, foarte comunicativă, si imi place ,sa ajut, si sa dau sfaturi, de suflet, celor la necaz si la durere.
Fiţi binecuvântaţi şi ocrotiţi.,de BUNUL DUMNEZEU ŞI MAICA DOMNULUI !

                        Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu