sâmbătă, 8 iunie 2013

PUHOAIE DE APĂ ??? CASE DISTRUSE ? OAMENII ,FUG DIN CALEA APELOR ? CE - AI VREA , SĂ VEZI , DE -ACUM ÎNCOLO ???

                                                   HRISTOS  A  INVIAT, dragii mei !
                                                         8 Iunie 2013, ora 17,10 !

Dragii mei ! Astazi dupa amiaza, cand ploua foarte tare, afara, ma simţeam foarte obosită, si m-am intins puţin in pat. Aţipisem puţin, şi ma trezeste, UN GLAS, care intreaba, ceva, cu urmari dureroase, sufleteste, si GLASUL, intreaba asa:

                             "FONDUL , SAU  MIRACOLUL  ?
                              CE - AI VREA , SA VEZI DE -ACUM INCOLO ?"

Clipa in care, vad cu ochii inchisi, cum dinspre Apus, vin PUHOAIE MARI, DE APA, mâloasă, iar, oamenii, sărmanii, nu stiau, încotro s-o apuce.
Vedeam oameni, care cărau in spate, saci, albi de rafie, plini cu nisip, saci ,pe care,îi aşeza ulterior, pe marginea malurilor apelor, care se umflaseră, şi dădeau pe dinafara, inundând şi maturând tot, ce le ieşeau în cale.
Vedeam, numai suferinţă si ape, care acopereau totul, de la Apus, până la Rasărit, şi oamenii care fugeau, privind în urma lor, ca să vadă, daca  apele,îi ajung din urmă .
Dragii mei ! V-ati convins, cred, ca pana acum, multe din toate cate am scris, s-au adeverit, rând pe rând, mai devreme, sau mai târziu. Asta nu inseamna ca, eu ma bucur, ca se adeveresc ! Ci ,incerc sa le scot in evidenta, pentru ca, voi toti, care citiţi, sa va convingeţi, de ADEVARUL din CERUL SFÂNT, pe care eu, IL primesc, si-L scriu aici, Sa va convingeti ca, daca ceva, nu se vede ,sau nu se aude, nu insemna ca, nu exista ! Tot ce la oameni, este cu nepuntinta, la DUMNEZEU, absolut totul, este cu putinta !
                                    Cu dragoste si pretuire,
                                                                         Maria

Un comentariu:

  1. Adevarat a Inviat!
    Domnul cel Tare si Puternic sa ne apere de toate relele.Domnul sa ne ierte.Doamna Maria , a-ti mai scris un articol despre Budapesta , cu inundatii si multe altele.Din cate am auzit , s-a adeverit , in Ungaria , in capitala ei , se asteptau si se asteapta mari suvoaie.Doamna Maria , sa ne rugam Domnului sa ne izbaveasca de toate relele si sa ne mantuiasca , pentru a dobandi Imparatia Lui!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere