sâmbătă, 29 iunie 2013

SFÂNTA EVANGHELIE , DE DUMINICA , 30 IUNIE 2013 , DE LA MATEI !

                                                    Bună seara, dragii mei !

Astazi.,vă voi încânta inima şi sufletul, cu SFÂNTA  EVANGHELIE, a DUMINICII  ÎNTÂIA, DUPĂ  POGORÂREA  SFÂNTULUI DUH , A TUTUROR  SFINŢILOR !
Citez :
               Zis-a DOMNUL , către ucenicii săi: pentru cel care, va mărturisi pentru MINE, înaintea oamenilor, voi mărturisi şi EU , pentru el, înaintea TATĂLUI MEU , care este în CERURI,.
Cel ce iubeşte ,pe tată ,ori pe mamă , mai mult decât pe MINE, nu este vrednic de MINE.
Cel ce iubeşte ,pe fiu, ori pe fiică , mai mult decât pe MINE, nu este vrednic de MINE ! Şi cine, nu-şi va lua CRUCEA sa, şi nu va veni după MINE, acela, nu este vrednic de MINE.
Atunci,răspunzând Petru, a zis către DÂNSUL : iată , noi am lăsat toate şi am urmat  ŢIE ; oare ,ce vom avea noi ?
Iar IISUS , a zis către ei :
                  ADEVĂRAT , VĂ SPUN VOUĂ , CĂ VOI , CEI CARE, M-AŢI URMAT PE MINE , LA NAŞTEREA DIN NOU , A LUMII , CÂND VA ŞEDEA, FIUL OMULUI, PE SCAUNUL SLAVEI SALE , VEŢI ŞEDEA ŞI VOI, PE DOUĂSPREZECE SCAUNE, JUDECÂND , CELE DOUĂSPREZECE  SEMINŢII, ALE LUI ISRAEL.
ŞI ORICINE , A LĂSAT , CASE SAU FRAŢI, SAU SURORI, SAU TATĂ , SAU MAMĂ , SAU FEMEIE , SAU FECIORI , SAU ŢARINI , PENTRU NUMELE MEU , ÎNSUTIT, VA LUA ÎNAPOI , ŞI VIAŢA VEŞNICĂ , VA MOŞTENI.  DAR , MULŢI DIN CEI DINTÂI , VOR FI , PE URMĂ , ŞI DIN CEI DE PE URMĂ, VOR FI, ÎNTÂI "!

Dragii mei, maine, daca puteţi, şi trebuie să puteţi, mergeţi, oriunde vă veţi afla, la SFÂNTA BISERICĂ, şi primiţi-L , pe IISUS HRISTOS, in inima şi-n sufletul vostru, ca să aveţi, pace şi linişte sufletească, atât voi, cât şi cei dragi vouă.
Nu uitati că, numai , în SFÂNTA BISERICĂ, noi ne mântuim sufletul.!
                                   Cu dragoste,
                                                       Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu