miercuri, 12 iunie 2013

www.T.P.U.???? www.TPU ??? VOI CEI , DE PE TPU , SI ALTII CA VOI , CARE IMPROSCATI, CU VENIN ,SCRIETI-MI , PE BLOGUL MEU ! EU , NU VA IMPUN , CREDINTA ! SUNTETI LIBERI , SA ALEGETI ! DAR , NU SUNTETI LIBERI, SA JIGNITI !!!

                                        HRISTOS A INVIAT, dragii mei, va spun pentru ultima oara, in acest an, pentru ca, de maine, spunem timp de 9  zile,adica până  pe 24 iunie, inclusiv,de ZIUA,PREA SFINTEI TREIMI ,  HRISTOS  S-A INALTAT !
Dragii mei, am intrat intamplator pe TPU, si am vazut ca l-ati incoltit pe ROBERT, iar pe mine....m-ati facut albie de porci.
Sa stiti ca, nu ma afecteaza,; indiferent ca sunteti tineri, tinerei, sau mai mari ca varsta, asa vrea sa va asigur ca, nu sunt, nici o psihopata, asa cum s-a spus, nu sunt nici o schizofrenica, asa cum s-a spus, si nici deliranta, sau ma bag in seama.
Ce sunt ? Un om obisnuit, caruia DUMNEZEU, i-a incredintat aceasta TAINA, de a face cunoscut CUVANTUL SĂU, pentru ca oamenii, semenii nostri, sa se intoarca la EL, la CREDINTA CRESTIN ORTODOXA.
Dupa cum ati observat, nu castig nimic material din toate acestea, si nici faima nu-mi doresc, ceea ce-mi doresc, este, sa fac cunoscut, toate cate le aud, si le vad.
Care dintre voi, care improscati cu venin si cu noroi, in mine, atunci cand inchideti ochii, vedeti LUMINA, in locul intunericului ?
Care dintre voi, cei care batjocoriti, pe cei credinciosi, gasiti un lucru, prin casa, oricare ar fi el, tinandu-va ochii inchisi?
Care dintre voi, atunci cand,vreti sa faceti ceva, si nu stiti, auziti GLASUL LUI DUMNEZEU, AL MAICII DOMNULUI, care va ajuta sa iesiti din incurcatura?
UN PSIHOPAT, UN DELIRANT, UN SCHIZOFRENIC, nu termina doua facultati, una IN DREPT si alta IN TEOLOGIE, si nu poate avea grija de familie, in acelasi timp si de serviciu, intr-un cabinet de avocatura.
Dragii mei, invatati sa ganditi de o suta de ori, pana sa scoateti o vorba din gura! Daca eu, nu v-am jignit pe voi, ci am adus,numai cuvinte frumoase, numai sfaturi bune, voi de ce o faceti ?
M-ati vazut vreodata? Ati vorbit cu mine, faţa catre faţă? Stiti atat de multe despre mine, incat , sunteti siguri ca sunt asa cum ati afirmat?
Si IISUS, a fost rastignit, si oamenii nu au crezut in EL, care era si este fara de pacat si facea MINUNI, iara eu, care sunt om pacatos, ca si voi, la ce sa ma astept de la voi, decat,la cuvinte de ocara? Credeti ca va face cinste, felul cum vorbiti? Credeti oare, ca asa veti reusi in viata?
Eu, FRATILOR, nu va impun sa credeti, ci doar, scriu, toate cate le aud si le vad, pentru ca asa am primit PORUNCA, de la DUMNEZEU si de la MAICA DOMNULUI.
Fiecare, este liber sa aleaga, ce este bun pentru el, pentru sufletul lui, dar nu fiti veninosi !
Sa stiti ca, nu mie imi faceti rau, ci voua, care improscati cu noroi si cu venin, si batjocoriti, pe DUMNEZEU, spunand ca, IISUS nu ar fi INVIAT!  Sunteti voi , botezati ? Ati primit LUMINA LUI HRISTOS , la SFANTUL BOTEZ ? Daca da, atunci, nu o innegriti, spunand cuvinte de hula, impotriva, DUHULUI SFANT, impotriva MANTUITORULUI ! Multe necazuri, veti atrage asupra voastra, si multe pacate, vă va împovăra sufletul !Sa nu spuneti ,ca nu v-am zis ! Cand veti avea un necaz sau o suferinta, ganditi-va, la ceea ce ati facut rau si urat, si la toate cate ati spus, urat, aproapelui vostru. Asta vă va fi rasplata de la DUMNEZEU, ca sa va arate PUTEREA SA ! Eu am sa ma rog, pentru voi, si am sa zic, DOAMNE ! IARTA-LE LOR, CA NU STIU CE FAC ,SI CE ZIC !
     ROBERT, FELICITARILE MELE  ! ESTI UN CURAJOS, SI AI UN SUFLET, MINUNAT !
                                          Cu dragoste , MARIA

5 comentarii:

  1. HRISTOS S-A INALTAT!

    Multumesc foarte mult!Cei de pe TPU sunt niste oameni imposibili (crede-ma , poti sa le zici ce vrei) , le-am dat un videoclip in care erau foarte multe minuni savarsite , incontestabile....Dar ce au zis?Ca omul acela (era preot) este prost si nu stiu cum.Le-am zis de nenumarate ori ca nici daca insusi Hristosul cel Viu nu v-a veni in fara voastra , nu veti crede...Nu vor sa creada si asta e , imposibil omeneste.
    Doamna Maria , nu stiu daca dvs. stiti , dar eu am citit mai multe despre dvs. , sunteti o persoana minunata , nu am mai auzit de asa ceva.Am auzit ca la dvs. la poarta vin zilnic nevoiasii si tot timpul le dati , am auzit ca ati platit o suma foarte mare pentru un om (stiu cat , dar nu e nevoie sa zic).
    Doamne ce om.....Domnul sa va ajute si sa va apere!
    Numai bine , Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ROBERT, nu vin la mine tot felul de nevoiasi, si nici nu i-am ajutat vreodata cu bani, caci nu am.Nu am multi, bani, ci doar cat sa traim foarte modest. Ca mai fac milostenie, cu cate o farfurie de mancare, asa este, dar cu bani, nu am ajutat niciodata pe nimeni, pentru ca, eu nu sunt bogata material, ci imi doresc sa ma imbogatesc spiritual. Nu-mi doresc bogatii materiale, ci imi doresc, sa fac voia LUI DUMNEZEU, si sa traiesc modest, ca si pana acum, cu o pensie,m edicala de 400 ron, am avut un ulcer varicos, la picior, si am cazut pe ghiata, si mi-am rupt piciorul, de la genunchi, anul trecut, si cu operatia de fiere, de fibrom uterin, operatia in care mi s-a pus plasa la burta de doua ori.., m-am pensionat pe caz de boala, Am adunat foarte multa suferinta, si asta m-a apropiat de DUMNEZEU. Dar intotdeauna, am multumit BUNULUI DUMNEZEU, pentru toate cate mi-a daruit, si sunt cel mai fericit suflet, din lume. Deci, nu sunt bogata material, ci doar cat sa putem sa ne achitam datoriile la stat si sa ne ajunga de medicamente si mancare.
    Dar, sunt fericita, si nu as schimba starea mea,de-acum , nici pe toate bogatiile si banii din lumea aceasta mare.Eu nu traiesc,ca sa adun comori pe Pamant, ci ca sa fac VOIA LUI DUMNEZEU.
    Cu dragoste si cu pretuire, Maria

    RăspundețiȘtergere
  3. Decat sa dati bani la biserica si la lumanari mai bine v-ati vedea de sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. PS: un schizofrenic e foarte inteligent, toate persoanele pe care le cunosc si sufera de aceasta boala au facultati si doctorate chiar!! Au un limbaj elevat, insa acest lucru nu ii priveaza de acele crize.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Anonim , si voi toţi care vă ascundeţi după deget, vă mulţumesc tuturor pentru grija ce-o mi-o purtaţi, şi mă trimiteţi la MEDIC, dar va spun UN SINGUR LUCRU : MEDICUL SUFLETULUI MEU, ESTE IISUS HRISTOS !!!
      Al vostru care este ?
      Cred că o să vă spun tot eu : dacă o să mai continuaţi să râdeţi de al LUI DUMNEZEU CUVÂNT, medicul sufletului vostru, este şi va fi pe veci, cumplitul diavol, şi vai de sufletul vostru! Citiţi CARTEA LUI IOV, şi vedeţi câte a pătimit sarmanul IOV, şi ce OM drept era în faţa LUI DUMNEZEU.
      Astăzi v-am lăsat sfaturile schizofrenice, cum voi singuri vă adresaţi mie , ca să apară la comentarii, dar data viitoare, promit că nu o s-o mai fac ! " FERICITI CEI CE NU AU VĂZUT SI AU CREZUT !", acestea sunt CUVINTELE MÂNTUITORULUI ! Sfatul meu, pentru voi ,este unul de suflet şi cald :
      ÎNTORCEŢI-VĂ LA DUMNEZEU PREA BUNUL, CÂT MAI AVEŢI TIMP ! Cu dragoste, Maria

      Ștergere