luni, 10 iunie 2013

UN NOU , TSUNAMI !!! BILANTUL CUTREMURULUI , A FOST DE, 79000 !!!

                                                        HRISTOS A INVIAT, dragii mei !

Era noapte tarzie, si ma rugam, la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI, singurica, in camera mea, in coltisorul meu ,de RAI .
Si astfel, aud brusc, UN GLAS, care ,pur si simplu, imi acopera ,glasul meu soptit,si spune tare, asa:

                               "UN  NOU , TSUNAMI "!
                                 BILANTUL  CUTREMURULUI , A  FOST  DE , 79000 !
                                 SA OPRESC, ETERNITATEA, PENTRU  ETERNITATE !
                                  SI IN SERIAL, GAURIREA  ISTORIEI " !
                                  

Si glasul dispare, iar eu, imi notez repede, cele auzite, si imi reiau, SFANTA RUGACIUNE, de unde am fost intrerupta, de acel GLAS, ce rasuna, si in CER si pe PAMANT.
Apoi, un alt GLAS, spune tare :

                                   "APA ???  APA S-A DUS, SI  PESTE !
(si un alt GLAS, zice):   NUuuuuu!   E  UN  DIG, CARE  A  CEDAT "!
                                     "AICI , SE INCHEIE , MAREA, CU  PURTAREA  DE  PLANGERE "!

Dragii mei, sa fim buni si credinciosi, si vom fi ocrotiti, de toate cele rele. Sa mergem la SFANTA BISERICA,sa asistam la SFANTA si DUMNEZEIASCA LITURGHIE, si vom simti, pe BUNUL DUMNEZEU, in inima si-n sufletul nostru.
 Cine IL iubeste pe DUMNEZEU si CREDE in PUTEREA LUI, nu are de ce se teme !
                                                 Cu dragoste si pretuire,
                                                                                    Maria

                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu