luni, 8 iulie 2013

PENTRU FAPTELE FOARTE GRELE , DENUMIREA DE CANON...,ESTE , FOARTE GREA...!

                                                          22  August  2011 , ora 5,09 dimineaţa !

Dormeam, şi brusc, aud GLAS, care spune extrem de hotărât ,aşa :

                    "PENTRU  FAPTELE  FOARTE  GRELE , DENUMIREA  DE CANON , ESTE  FOARTE  GREA !
                     LUAŢI ASTEA , PENTRU  FLOARE , PE CRUCE "!

Clipă  în care, văd cu ochii închişi , doua mâini, care ,ridică  UN COPAC, de deasupra Pământului, UN COPAC, care apăruse, din senin, si care, era acoperit de buruieni şi iarba.
COPACUL, este smuls, şi în locul lui, apare o groapa mare, iar cele două mâini, apucă un om, şi-l aruncă , în adâncurile PAMÂNTULUI, ca şi-n focul IADULUI.  Îl aruncă, ca pe un gunoi, în groapa, ramasă, în locul copacului.
După doar, 20 minute, aud un  alt GLAS, care spune ceva foarte frumos :

                       "AUuuuu! MĂNĂSTIREA , CROITOREAN...
                         VEDEŢI , CĂ ACOLO, ESTE MĂNĂSTIREA ,MĂNĂSTIRILOR "!

Dragii mei, eu nu stiu, de aceasta SFANTA MANASTIRE, daca voi ati auzit de ea, spuneti-mi si mie, căci, chiar îmi doresc, sa merg şi eu, la MĂNĂSTIREA MĂNĂSTIRILOR.
În anul 2004, luna decembrie, intr-o dimineaţă, aud GLAS, îngrijorător, care spune aşa :

                          ' STATUL , ARE  NEVOIE , NEAPĂRAT  DE  BANI "!

Şi după cum vedeţi, dragilor, CRIZA a venit, o trăim cu toţii, iar eu, cu ajutorul LUI DUMNEZEU, am auzit, încă din 2004, acestea.
Că nu le-am scris, până acum ? Este ,pentru că, nu am avut net, până anul trecut.
Acum, a venit momentul, sa fac cunoscute toate, rând pe rând, chiar dacă, evenimentele s-au şi împlinit, între timp.
Cine are urechie de auzit, s-audă ! Cine are ochi , de văzut, să vadă, că nu sunt de la mine, toate cate scriu, ci numai şi numai, de la DUHUL SFÂNT, o spun şi afirm cu tărie, cu preţul vieţii mele, la nevoie.
                             Cu dragoste,
                                                 Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu