sâmbătă, 13 iulie 2013

PREGATIM , VEŞNICIA LUI DUMNEZEU , SA FII TU , ÎNTRU JUDECATĂ , ŞI SĂ BIRUIEŞTI , CÂND...

                                                      13  August 2005, ora 0,24 !

Încă mă rugam, la această oră, când, brusc, Rugaciunea ,îmi este întreruptă, de auzul unui GLAS, care spune cu dragoste, cu smerenie, aşa :

                   "SĂ  FII TU , ÎNTRU  JUDECATĂ , ŞI SĂ BIRUIEŞTI , CÂND ....
                     CU  LARG , PREGĂTIM  VEŞNICIA  LUI  DUMNEZEU "!
                     ÎŢI  MULŢUMESC , PĂRINTE  ATOTŢIITORULE ,
                     ÎŢI  MULŢUMESC , CU TOT SUFLETUL "!

Fraţilor, să mulţumim DOMNULUI, în fiecare clipă a vieţii noastre şi pentru faptul că existăm, pentru că ne-a dat viaţă, sănătate, putere de muncă, familie, copii şi nepoţiş pentru faptul că, ne trezim, în fiecare dimineaţă, şi mai veedem un răsărit de Soareş pentru faptul că, respirăm, vedem, mergem pe ale noastre picioare, avem un acoperiş deasupra capului, suntem sănătoşi....etc.
Credeţi-mă, acestea toate, sunt cele mai de preţ comoriş nu banii ,ori palatele ! La ce ne foloseşte bogaţia, dacă nu avem sănătate, nu avem familie, nu avem CREDINŢĂ, şi dragoste ,faţă de aproapele ?
Va spun eu : la nimic ! În fundul iadului, ajungem, dacă ne alipim inima şi sufletul, de bogaţiile lumeşti, şi nu facem fapte bune, fapte de milostenie.
Iată, dragii mei, ce spunea un alt GLAS, în continuare, citez :

                    "DOAMNE  IISUSE  HRISTOASE , DUMNEZEULE  PREA  SFÂNT ,
                     ŞI  MULT  ÎNDURATE ,
                     ÎN  SUFLAREA CELUI  DINTÂI , AL TĂU ,
                     DĂ - MI  MIE, MULTĂ  DRAGOSTE ...,
Dragii mei, cu toţii, trebuie să -L rugăm, pe MÂNTUITORUL HRISTOS, ca să ne dăruiască nouă, multă dragoste sufletească, iar noi, la rândul nostru, să învăţăm să dăruim dragoste sufletească, celor din jurul nostru, semenilor noştri.
                                       Ca întotdeauna, cu dragoste , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu