marți, 9 iulie 2013

SĂ APERI , PREA SCUMP , PRUNCUL TĂU , CU VIAŢA TA ....

                                                     23 Ianuarie 2006 , ora 4,10 zori de zi !

Dormeam la această oră, şi brusc, ma trezeşte UN GLAS, poruncitor, care spune aşa :
                          
                               " SĂ  OCROTEŞTI !
                                  SĂ  APERI , PREA  SCUMP ,PRUNCUL  TĂU ,
                                  CU  INIMA ,ŞI CU  VIAŢA  TA "!

Dragii mei, cu toţii, ar trebui să ne ocrotim Pruncii, cu inima şi cu viaţa noastră! Ce minunat ar fi, să nu mai auzim, de PRUNCI omorâţi de propria mama, de PRUNCI ,aruncaţi la gheena de gunoi, şi mâncaţi de câini, de PRUNCI, cărora li se curma viaţa, încă înainte de a se naşte, prin avort, .Făcând acest lucru, ne împăunăm .,,ne umplem de păcate, hotarând noi, cine trebuie să se nască şi cine nu trebuie.
Puţin mai târziu, aud UN GLAS, tare sfătuitor, citez:

                            "SE  SPUNE  CĂ , LOCUITORUL  DE  MINTE , NU  MINTE , NICIODATĂ !
                              ZORITORUL  DE  MINTE.....(si glasul dispare, precum a aparut ).

Dragii mei, va las pe voi, ca sa talmaciti, aceste cuvinte, şi să aflaţi ce înseamnă.
Acum, o să vă spun ceva, tare hazliu ,ceva ce spunea ,un GLAS, in zori  de zi ,citez :

                            "LA  FIECARE  SCAUN , AI  S - AUZI  O  COPISTĂ , VORBIND  !
                             DAR , N - AI  SĂ  VEZI , NICIODATĂ , O  ŞTIRISTĂ , UITÂNDU -SE ,LA ŞTIRI "!
Ceea ce este foarte adevarat, fratilor, pentru ca, ce-i mai trebuie ,unei stiriste, sa se uite la stiri, daca ea le prezinta mereu, si le pregateste zilnic.
 Si eu, dragii mei, voi veni cu alte "stiri", din TAINELE LUI DUMNEZEU, si le voi scrie aici, cu mult drag, pentru voi toti, cei care, ati indragit acest Blog si nu numai.
                                      Cu dragoste,
                                                         Maria

2 comentarii:

  1. Doamna Maria , nu am mai scris , dar sa stiti ca am citit!
    Si , din pacate , inca s-au gasit raspunsuri pentru ceea ce spuneti....ateii tot atei!
    Cum spunea Imparatul Hristos:"Pentru cine martusireste pentru Mine inaintea oamenilor , si Eu voi marturisii peentru el inaintea TATALUI MEU!"Am vazut de ceva vreme si m-am minunat!
    Tot ceea ce scrieti este minunat.Insa nu am prea avut timp sa mai va spun si eu cate ceva...am fost ocupat , si , a fost minunat.De luni si pana acum am participat la 2 Sfinte Liturghii si 3 Vecernii.Este superba Slujba la Manastire!Ceva nemaintalnit.
    Numai bine , Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ROBERT, ma bucur din tot sufletul, ca, CREDINTA ta, in BUNUL DUMNEZEU,si MAICA DOMNULUI, creste, indiferent de ce spun ateiii. Sa nu-ti pese de ei, asa cum nici mie nu-mi pasa,; noi nu facem decat sa imbunam oamenii, sa-i impacam unii cu altii, si sa-i aducem la CREDINTA.
    DUMNEZEU, vede tot si ne va sprijini, ne va ajuta, si va lumina si sufletul ateilor, ca sa se intoarca si ei, la CREDINTA. Numai bine, iti doresc si eu.

    RăspundețiȘtergere