luni, 8 iulie 2013

SCOATE DIN TEMNIŢĂ , SUFLETUL MEU., TRAGE DIN TEMNIŢĂ , SUFLETUL MEU...!

                                                       1  Noiembrie  2011, ora  6,18  dimineaţa !

Dormeam, şi aud  UN GLAS, duios, UN GLAS, rugator, care cântă, tare frumos aşa :

                            " SĂ  NU  ABAŢI , INIMA  MEA , SPRE  CUVINTE DE VICLEŞUG ,
                              CA  SĂ  DEZVINOVĂŢESC , PĂCATELE MELE.....
(şi un alt GLAS, strigă cu durere mare ):
                              TRAGE  DIN  TEMNIŢĂăăăăăăă......,SCOATE  DIN TEMNIŢĂ , SUFLETUL MEU"!
Dragii mei, cu toţii vom striga astfel, daca nu ne vom îngriji de suflet, în timpul vieţii noastre, prin Rugaciune, Post şi mers la SFANTA BISERICĂ, prin bunătatea inimii, prin milostenie...., dar va fi prea târziu! Acum, şi fara întârziere, fără amânare, sa avem grijă de Sufletul nostru, care sufera, enorm, şi strigă că, are nevoie de hrana spirituală, şi nu vrea sa fie închis, ermetic, într-un trup de carne.
Puţin mai târziu, aud GLAS, care spune aşa :

                               "CEL  DE  VIAŢĂ , FĂCĂTORUL ,
                                  CARE-I , CU  TREI  RÂNDURI , DE PIESE..."!

Stim cu toţii, că , trei rânduri de piese, înseamnă, DUMNEZEU TATĂL, DUMNZEU FIUL ŞI PREA SFÂNTUL DUH , şi împreună..., CEL  DE VIAŢĂ , FĂCĂTORUL .
Fraţilor, să nu vă îndoiţi niciodată, de EXISTENŢA LUI DUMNEZEU, şi de PUTEREA SA, şi MILA MAICII DOMNULUI.
                                          Cu preţuire şi dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu